prasa

1. Data: 2005-01-29 10:23:50

Temat: prasa
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34148,2515639.html

2. Data: 2005-01-29 12:00:24

Temat: Re: prasa
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
news:slrncvmp1o.96v.jaszczur@workstation.at.my.home.
or.workplace.pl...
> http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34148,2515639.html

Ja także do bardzo aktywnych fizycznie nie należę, i mimo to nie tyję.
Wcześniej przed DO było inaczej, mimo że bardzo się starałam być
aktywna
i jadłam chudo, to i tak waga wraz z apetytem rosła. W moim przypadku
najskuteczniejszą metodą był nowy sposób żywienia.

Przy okazji trafiłam na artykuł o ciekawej korelacji między rodzajem
pożywienia, a różnicowaniem się gatunku
http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34148,2515660.html

W tym kontekście ciekawa jestem co w przyszłości zatraciłby ludzki
ekstremalny roślinożerca ;)

Krystyna

3. Data: 2005-02-15 22:29:04

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34148,2515660.html
>
> W tym kontekście ciekawa jestem co w przyszłości zatraciłby ludzki

A co ja batman jestem? :)
Człowiek wywodzi się od małpy (która jest raczej owocożerna) a nie od
nietoperza.

> Krystyna

Pozdrawiam
Avena

4. Data: 2005-02-16 07:25:12

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ja batman jestem? :)

a kto to wie ;)

> Człowiek wywodzi się od małpy (która jest raczej owocożerna) a nie od
> nietoperza.

uscislenie : nie wywyodzi sie od malpy, raczej mamy wspolnych pra-przodkow,
drobna roznica ale wazna.
malpy nie sa RACZEJ owocozerne (argument wziety z sufitu przez
wege-owocozernych :/), sa WSZYSTKOZERNE. A jedynym znanym (wylacznie)
owocozerca jest wlasnie ..... nietoperz :)

> Pozdrawiam
> Avena

Jurek

Pamiętajmy...
co i jak jesc w dzien, by wieczorem sie nie chcialo podjadac?
a nic ciekawego
a nic ciekawego
a nic ciekawego