jedzenie po ćwiczeniach

1. Data: 2005-01-29 16:08:47

Temat: jedzenie po ćwiczeniach
Od: "Klementynka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów
Mam pytanko czy mozna jesc po cwiczeniach czy trzeba zachowac jakis odstep.
Moze to sie wydac smiesznym pytankiem. Moje pytanko powstalo bo cwiczylam
godzinke areobik i jak skonczylam to mama zaprosila mnie na obiad. I nie
chcialam odmawiac mamie bo ona poswieca czas na gotowanie wiec nie
wybrzydzam. Natomiast mam wyrzuty sumienia bo chcialambym schudnac.
Od zaeszlej niedzieli zaczelam sie odchudzac. Cwicze raz dziennie przez
godzinke areobik "Cindy Crawford - Nowe wyzwanie", ktora jest rewelacyjna
bo po pierwszyma dziecku dzieki tym cwiczeniom i silnej woli schudlam 30 kg
i teraz po urodzeniu córeczku juz 20. A teraz chcialabym jeszcze z 6 kg. 23
stycznia zaczelam sie odchudzac waząc 64kg majac wzrostu 164,5. Dzis jest 29
a ja waze 61 kg ;-)
Pozdrawiam
Klementynka

2. Data: 2005-01-29 17:14:59

Temat: Re: jedzenie po ćwiczeniach
Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla czystego sumienia zawsze możesz się przejść na spacer ;]

---------------------
planujesz dziecko ??
http://allegro.pl/show_item.php?item=40763109

3. Data: 2005-01-29 22:50:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Klementynka" <b...@w...pl> wrote in message
> Mam pytanko czy mozna jesc po cwiczeniach czy trzeba zachowac jakis odstep.

Można. Pomyliło Ci się z jedzeniem PRZED ćwiczeniami. Tego unikaj.

prasa
Pamiętajmy...
co i jak jesc w dzien, by wieczorem sie nie chcialo podjadac?
a nic ciekawego
a nic ciekawego