DO / ATKINS - czy moge prosic o jakies info?

1. Data: 2004-07-08 22:02:28

Temat: DO / ATKINS - czy moge prosic o jakies info?
Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem nowy :)
od kilku dni dokladnie 4 jade na cambridge, na razie jest ok
diete stosuje z moja zona ale ona powoli wylamuje sie i szukam czegos
alternatwynego. NIestety nie wiem nic o dietach wymienionych w temacie
wiadomosci. Czy moge prosic o jakies namiary na te diety

pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
ACh

2. Data: 2004-07-09 06:50:23

Temat: Re: DO / ATKINS - czy moge prosic o jakies info?
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chello" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> alternatwynego. NIestety nie wiem nic o dietach wymienionych w temacie
> wiadomosci. Czy moge prosic o jakies namiary na te diety

Grupa dyskusyjna
serwer:
news.dieta-optymalna.info

http://www.dieta-optymalna.info/

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2004-07-09 07:52:47

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

chello wrote:
> [...]
> alternatwynego. NIestety nie wiem nic o dietach wymienionych w temacie
> wiadomosci. Czy moge prosic o jakies namiary na te diety

O diecie Atkinsa wszystko
http://hafsa.republika.pl/diety/atkins.htm
Hafsa

--