DO GRUPOWICZOW

1. Data: 2006-10-22 11:15:51

Temat: DO GRUPOWICZOW
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prowokatorzy znowu mnie atakują, przepraszam wszystkich, którzy mnie lubili
i czytali moje porady, których z najlepszą wiedzą i wolą udzielałem na
grupie.
Prowokatorzy starają się wyprowadzić mnie z równowagi, co (ze wstydem
przyznaję) czasem się im udaje.
Proszę, nie myślcie, że jestem taki jakiego profil oni próbują ukazać.

2. Data: 2006-10-22 13:40:06

Temat: Re: DO GRUPOWICZOW
Od: "Dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyznaję) czasem się im udaje.
> Proszę, nie myślcie, że jestem taki jakiego profil oni próbują ukazać.

To pisz na temat debilu !
Dolby

3. Data: 2006-10-23 09:19:41

Od: "Teodor" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> To pisz na temat debilu !
> Dolby

A jaki jest temat???
T.

4. Data: 2006-10-23 13:39:00

Od: "Poppi" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki jest temat???
> T.

ja juz tez mam dosyc osob ktore odpisuja temu kretynowi czlowiekowi milion
dziwnych nickow czyli panslawiscie bo dodaje kretyna regularnie do KF i
wszystkie jego odmiany nawet nie czytajac postow do konca ale jacys ludzie
zawsze wyciagna posta na wierzch wiec ich tez zaczynam dodawac do KF
zaczynam od Dolby i Ciebie

Poppi

5. Data: 2006-10-24 07:29:07

Od: "Teodor" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poppi" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> wszystkie jego odmiany nawet nie czytajac postow do konca ale jacys ludzie
> zawsze wyciagna posta na wierzch wiec ich tez zaczynam dodawac do KF

Aha.

Ale może załóż osobny wątek na ten temat, żeby wszyscy czytający wiedzieli,
jakie to rozczarowanie życiowe ich spotka, kiedy znajdą się w Twoim KF.
Życzę wytrwałości :)

T.

Sałatki
Hm...