DO GRUPY

1. Data: 2002-12-30 00:38:57

Temat: DO GRUPY
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

jestem tu po raz pierwszy i ostatni.Nie poważne pytania, zero
profesjonalizmu, słowem dno.
znikam na zawsze

2. Data: 2002-12-30 08:48:58

Temat: Re: DO GRUPY
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Dec 2002 l...@o...pl wrote:

> jestem tu po raz pierwszy i ostatni.Nie poważne pytania, zero
> profesjonalizmu, słowem dno.
> znikam na zawsze

Dziekujemy uprzejmie.

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2002-12-30 08:56:20

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
, zero
> profesjonalizmu, słowem dno.
> znikam na zawsze

hmm....jak takis prefesjonalista to nas oswiec laskawie..
WIdze,ze koniecznie chce sie wybic wiec dno najlepsze do tego jest :)).
Monika Janicka.

4. Data: 2002-12-30 09:42:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MJ <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aup1i6$g3n$...@n...tpi.pl...

> [...]
> >
> hmm....jak takis prefesjonalista to nas oswiec laskawie..
> WIdze,ze koniecznie chce sie wybic wiec dno najlepsze do tego jest :)).

A w jakiej to dziedzinie szanowny Pan jest specjalistą? Proszę zadać
piowazne pytanie, to może i znajdzie się poważna, porofesjonalna odpowiedź.
Kaska

5. Data: 2002-12-30 11:01:39

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6aff.0000074f.3e0f95a1@newsgate.onet.pl Użytkownik
<l...@o...pl> napisał(a):
> jestem tu po raz pierwszy i ostatni.Nie poważne pytania, zero
> profesjonalizmu, słowem dno.
> znikam na zawsze

Hejka. Tak łatwo tracić szanse na podniesienie poziomu grupy i znikać na
zawsze:-) Czy my, aby na pewno, nie rokujemy żadnych szans na odbicie się od
dna? Lucjanie, daj nam szansę, ukazuj się i oświecaj grupę profesjonalizmem.
Ja...cki

6. Data: 2002-12-30 11:45:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik

No, ale przecież jesteś "nie poważny" :-)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2002-12-30 13:23:49

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> A w jakiej to dziedzinie szanowny Pan jest specjalistą? Proszę zadać
> piowazne pytanie, to może i znajdzie się poważna, porofesjonalna odpowiedź.

On już zniknął, więc możemy tylko domniemywać kim ON był. Ja domniemuję, że
profesjonalnym krytykiem ;-)
Pozdrawiam
Wojtek

8. Data: 2002-12-30 13:46:31

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości

Lucjanie, daj nam szansę, ukazuj się i oświecaj grupę profesjonalizmem.
> Ja...cki

Oj tylko nie przesadzaj z tym "oświeceniem"byśmy wzroku nie potracili...

MJ......
Nie wiem dlaczego ale takie zdecydowane posty zawsze mnie śmieszą..No w
końcu są profesjonalne..

9. Data: 2002-12-30 14:43:50

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> jestem tu po raz pierwszy i ostatni.Nie poważne pytania, zero
> profesjonalizmu, słowem dno.
> znikam na zawsze

Łojej!! A może ktoś by mi pomógł znaleźć jakież to powazne pytanie
przedpiśca zadał bo jakoś doszukać sie nie mogę.
((
Nie daj Bóg o winoroślach może było, a ja je gdzies przeoczyłem??? To rzeczywiście
mógłby odnieść wrażenie, ze kompetentnie o winoroslach nie potrafimy rozmawiać....
Co jest wykluczone oczywiście :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2002-12-30 15:03:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message news:aup927$ch3$1@news.tpi.pl...
> [...]
> dna? Lucjanie, daj nam szansę, ukazuj się i oświecaj grupę profesjonalizmem.

Szanse na to sa raczej male. Na pl.sci.biologia Lucjan napisal "Podobnie jest
w innych grupach. Brak poważnej dyskusji. No cóż, tak wyglądają Polaków rozmowy."
Z tego wynikaloby, ze nie interesuja go specjalnie ogrody, a po prostu szuka po
roznych grupach, gdzie tu sa smiertelnie powazni specjalisci, zeby do nich dolaczyc.
Sam na razie swoja madrosc przedstawil w sprawie brudnych kaloryferow na
pl.rec.dom.

Pozdrowienia,
Michal

--