DO JADRYSA

291. Data: 2009-01-19 23:12:26

Temat: Re: DO JADRYSA
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Ten w reklamie tez nie dotarł - pustynia po drodze była przeszkodą...

Ja sądzę, że czas emisji spotu stanął na przeszkodzie.

michał

292. Data: 2009-01-19 23:22:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Brzmi dobrze! :)

> Dopatrzę. Obstawiam: jakieś lody? ;)

Prędzej operator komórkowy. ;)

michał

293. Data: 2009-01-19 23:23:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości

> O smaku piętowym.

Pieczarkowym. od palców zaczynał i tamże skończył. ;)

michał

294. Data: 2009-01-19 23:28:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w stronę kolanek po jej łydkach, słońce pali z góry, żar, usta
> spieczone...
> znużony podnosi głowę, jak podróznik oceniający ogrom odległości od
> celu,
> przy czym jego spojrzenie spod dłoni przystawionej do spoconego czola
> pada
> w zupełną dal... tam, gdzie jest właściwa ONA... i wtedy na ekranie
> pojawia
> sie cała postać wniebowziętej, lecz trochę sennej od pieszczot
> dziewczyny z
> nogami kilkakrotnie dłuższymi, niż natura chciała ;-D

Trochę dodałaś od siebie. Taki długi ten film nie był. ;)

michał

295. Data: 2009-01-19 23:33:42

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz... nie przypominam sobie, żebym komuś kiedyś lizała sierść. ;>

To misiek się wydepilował? ;D

michał

296. Data: 2009-01-20 09:10:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Jan 2009 22:12:49 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <1ntf427clah4f$.1goy3pkr5zq3f$.dlg@40tude.net> :

> :) "Wyrwałem se kawałek lubej" ;>
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Tylko nie pisz, z którego rejonu - daj sie podomyślać ;-)

297. Data: 2009-01-20 09:11:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Jan 2009 23:16:18 +0100, Veronika napisał(a):

> Cóż za łagodność w ciebie wstąpiła!
>
> V-V

Mam takie napady - to własnie muszę leczyć...

298. Data: 2009-01-20 09:20:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jan 2009 00:28:58 +0100, michal napisał(a):

> Trochę dodałaś od siebie. Taki długi ten film nie był. ;)

Niczego nie dodałam - piszę scenariusze, one muszą zawierac to, co w oczy
sie nie rzuca, a czyni całość ;-)

299. Data: 2009-01-20 09:31:40

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> I niedawno i dawno także. Sądzisz, że tylko ci bezgrzeszni i wierni mają
> legitymację do wzruszeń, jakie to opowiadanie wywołuje? ;)

Sądzę, że na bycie wierną sama mam wpływ, tylko i wyłącznie ja.
Taka moja "siła woli". Nikt mnie nie może zmusić do zdrady.
I dlatego nie chciałabym przeżywać wzruszeń związanych z wiernością,
zawartych tylko w literaturze.
Wolałabym je mieć w codziennym życiu.
Ale to niemożliwe, niestety.

V-V

300. Data: 2009-01-20 09:49:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Wolałabym je mieć w codziennym życiu.
> Ale to niemożliwe, niestety.

Dlaczego niemożliwe??

Ewa

SASIEDZI...
O BLUZGACZACH...
AKTUALNE WSPOMINKI
szukam dobrego psychoterapeuty w Krakowie
HA!!!