DO a problemy z porannym wstawaniem ??!!

1. Data: 2004-07-24 20:48:50

Temat: DO a problemy z porannym wstawaniem ??!!
Od: "BaCa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od czasu przejscia na diete optymalna mam straszne problemy z porannym
wstawaniem.
Normalnie budzik dzwonil o 7, lezalem jeszcze z 5-10 minut i wstawałem bez
wiekszych problemow.
A teraz to jakis koszmar - budzik dzwoni ja leze jeszcze przez jakies 50
minut po czym wstaje na wpol przytomny i oczywiscie spozniam sie do pracy.
Nie biore zadnych tabletek na alergie (jak bralem bedac na DO to bylem senny
przez caly dzien - jedzac wczesniej "normalnie" tego problemu nie bylo).
Nie ma znaczenia czy spie 6,7,8 czy 10 godzin - zawsze mam OGROMNY problem
zeby sie ocucic i wstac.
Przez dobra godzine dochodze do siebie pozniej w pracy :-(

POMOCY !!!!!!!!!!!

Pozdrawiam,
BaCa

p.s. Problemy z wstawaniem zaczely sie dokladnie po przejsciu na DO i trwa
to juz ok. miesiaca.

2. Data: 2004-07-24 21:17:11

Temat: Re: DO a problemy z porannym wstawaniem ??!!
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaCa" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Od czasu przejscia na diete optymalna mam straszne problemy z porannym
> wstawaniem.

U mnie było odwrotnie. Od czasu przejścia na DO wstaję bez problemów, nawet
po 4-5 godzinach snu.
Może masz za mały poziom glukozy we krwi rano?

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2004-07-25 08:19:58

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BaCa napisał:
[ciach]
> p.s. Problemy z wstawaniem zaczely sie dokladnie po przejsciu na DO i trwa
> to juz ok. miesiaca.

Sprawdz czy przypadkiem nie masz niedoczynnosci tarczycy. trzeba zrobic
badanie TSH, mozna prywatnie i bez skierowania.

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

4. Data: 2004-07-27 01:03:46

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BaCa <b...@i...pl> napisał(a):

> p.s. Problemy z wstawaniem zaczely sie dokladnie po przejsciu na DO i trwa
> to juz ok. miesiaca.

Podobnie jak Leszek S. na DO potrzebowałem mniej snu niż na zwykłaj diecie.
Od paru miesięcy, pod naciskiem rodziny, zrezygnowałem z DO i jest ogólnie
gorzej.

5. Data: 2004-07-27 07:07:07

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ce49li$4ol$1@inews.gazeta.pl...
> Od paru miesięcy, pod naciskiem rodziny, zrezygnowałem z DO i jest
ogólnie
> gorzej.

Nciskiem rodziny ???

Slawek

6. Data: 2004-07-27 07:44:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:ce49li$4ol$1@inews.gazeta.pl...
> ogólnie
> >

> Nciskiem rodziny ???

też mnie to zastanowiło jak mozna zrezygnować z tak cudownej,prozdrowotnej
diety pod naciskiem osób które nie maja przetartych szlaków met...
a.z dziw bierze ,że rodzina widząc twoje ozdrowienia i ogólna poprawę
zdrowia nie przeszła na DO.
Ja przeszedłbym natychmiast !!!

7. Data: 2004-07-28 09:16:29

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> diety pod naciskiem osób które nie maja przetartych szlaków met...
> a.z dziw bierze ,że rodzina widząc twoje ozdrowienia i ogólna poprawę

Ty moze bys i przeszedl, ale Ty nie znasz mojej rodziny.:))
Ale po pierwsze primo : Nie od razu Rzym zbudowano.
Po drugie primo : pieczona karkowka, pieczony boczek, jajecznica weszly do
stalego jadlospisu rodzinki.

co jeść a czego nie??
Zmiana metabolizmu?
Re: Małe pytanko