Trądzik !!!

1. Data: 2000-10-17 13:57:41

Temat: Trądzik !!!
Od: "Marek Wojniak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o namiary lub informację na temat skutecznego leczenia trądziku u
syna. Wypróbowaliśmy już leczenie dermatologiczane i kosmetytczne. Bez
satysfakcjonujących efektów. Duża depresja psychiczna na tym tle.Proszę o
poważne odpowiedzi lub namiary .

2. Data: 2000-10-18 18:08:27

Temat: Re: Trądzik !!!
Od: " wardzyński" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzę w porozumieniu z specjalistą dermatologiem zastosowac
oaccutane( Roche )- pochodna vitaminy A stosowana doustnie. Konieczne
wykonanie testów wątrobowych przed, w trakcie i po kuracji, która trwa od 3
do 6 miesięcy.Kuracje tą przeszłam osobiście z dobrym skutkiem.Poza tym
proponuję konsultację u dobrego psychoterapeuty w celu wzmocnienia wiary w
siebie!
Użytkownik Marek Wojniak <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

3. Data: 2000-10-18 18:13:03

Od: " wardzyński" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wardzyński <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8skogk$61i$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2000-10-20 17:02:56

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Wojniak <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> syna. Wypróbowaliśmy już leczenie dermatologiczane i kosmetytczne. Bez
> satysfakcjonujących efektów. Duża depresja psychiczna na tym tle.Proszę o

gdyby dzieciak nie jadł snickersów, pizzy, klusków, ryżu, kasz nie pił
cocacoli, fanty pepsi czy soków nie potrzebowałby żadnych kuracji.
Dieta wysokowęglowodanowa, zwłaszcza zubożona w dobre, zwierzęce białko
powoduje kłopoty z trądzikiem i depresjami zresztą też.
Najlepsza, najzdrowsza i najtańsza metoda to zmienić żywienie na model
pasterski, taki jak stosują jeszcze w Szwajcarii.
czyli dużo serów, masła, jaj a możliwie mało chleba, kasz i innych
produktów, które wymieniłem w pierwszym zdaniu.

Pozdrawiam
Jacek
PS sam sobie w ten sposób pomogłem nie tylko w walce z trądzikiem.

5. Data: 2000-10-20 17:08:07

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dieta wysokowęglowodanowa, zwłaszcza zubożona w dobre, zwierzęce białko
> powoduje kłopoty z trądzikiem i depresjami zresztą też.

Jasne-jedz optymalnie, a optymalnie umrzesz.
Piekny i mlody, bez tradzika i z usmiechem na twarzy.
A powaznie-na depresjach to ja troche sie znam i prosze nie wciskac swojego
nieswiezego towaru wszystkim naokolo!
Ile mozna o tej diecie optymalnej!
Przeciez macie swoja liste-to jest pl.sci.medycyna - szczegolnie to sci
zobowiazuje...
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.
html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

6. Data: 2000-10-22 20:58:02

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Laczkowski <j...@h...torun.pl> wrote in message

> [...]
> nieswiezego towaru wszystkim naokolo!
> Ile mozna o tej diecie optymalnej!
> Przeciez macie swoja liste-to jest pl.sci.medycyna - szczegolnie to sci

A kto w medycynie widział jakieś sci?
toż to mordowanie i niszczenie ludzi za pomocą pseudonaukowego bełkotu,
takiego jak ten że na cukrzycę najlepsze są kluski i chleb.
A że za tym stoją miliardy przemysłu farmaceutycznego to jest to podane w
pieknej oprawie i paru profów się zawsze pod tym podpisze.

Jak medycyna zacznie leczyć naprawdęa nie jak gripex który to walczy ze
wszystkimi objawami grypy to będziemy rozmawiać o sci.
Jacek

7. Data: 2000-10-22 21:03:10

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A że za tym stoją miliardy przemysłu farmaceutycznego to jest to podane w
> pieknej oprawie i paru profów się zawsze pod tym podpisze.

Wybacz drogi Panie, ale to co napisales to nic nie znaczacy belkot.
A poza tym juz dawno wrzesien sie skonczyl i co?

8. Data: 2000-10-22 21:22:32

Temat: DO - juz wystarczy
Od: Angie <u...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czlowieku, troszke zwolnij - jezeli Ci dzisiejsza medycyna nie
odpowiada, to sie tym tematem w ogole nie zajmuj. Chyba nie zauwazyles
po jakim temacie sie slizgasz - przeczytaj tytul listy.
A jak chcesz przyczynowego zwalczania grypy to sie zaszczep. Niestety
na niektore schorzenia szczepien nie ma, wowczas moze odpuscilbys nam
wszystkim tej niechcianej (o ile zauwazyles) przez wiekszosc reklamy.
Przyklad Ciebie jako idealnie zdrowego czlowieka dzieki tej diecie tez
nie do konca do mnie przemawia - widac zdrowego rozsadku i krytycznego
spojrzenia na swiat ta dieta nie dodaje jej amatorom.
Wybacz jesli za ostro, ale juz troche przesadziles.
Angie

9. Data: 2000-10-22 21:33:14

Od: "aneta14" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w aptece mozna kupic bratki, wypijac 3 razy dziennie. naprawde skutkuje. sa
doskonale, moja kolezanka wyleczyla tradzik zupelnie.
Wiktoria.

10. Data: 2000-10-22 21:38:01

Temat: Re: DO - juz wystarczy
Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz jesli za ostro, ale juz troche przesadziles.
> Angie

Nie za ostro, akurat tak jak trzeba :-)))
Pozdrowka

lekarz
depresja...pomocy
CZYM JEST ASTMA?