[DO] nowy serwer news

1. Data: 2003-08-15 08:23:54

Temat: [DO] nowy serwer news
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dieta-optymalna.info/

2. Data: 2003-08-15 12:01:01

Temat: Re: [DO] nowy serwer news
Od: "Georges " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no naraeszcie bede mogl w stodole i na sianie!!! ;)))))))))

jurek

3. Data: 2003-08-15 18:19:09

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Georges " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> no naraeszcie bede mogl w stodole i na sianie!!! ;)))))))))

Nie miałabym nawet nic przeciwko tej stodole, tylko pytanie, jak długo nie
będzie szwankować...

4. Data: 2003-08-19 07:34:07

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał
> Nie miałabym nawet nic przeciwko tej stodole, tylko pytanie, jak długo nie
> będzie szwankować...

Dajmy sobie spokoj z jakimis prywatnymi serwerami.
Pozostanmy na tej grupie.
Tu jest zupelnie dobre miejsce.

5. Data: 2003-08-19 13:19:08

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał
>
> Dajmy sobie spokoj z jakimis prywatnymi serwerami.
> Pozostanmy na tej grupie.
> Tu jest zupelnie dobre miejsce.

Bardzo bym chciała... :)
Jednak generalnie optymale tym się właśnie różnią od nieoptymali,
że oni już swoją dietę znaleźli i nie mają ochoty zaglądać na grupę, gdzie
się rozmawia generalnie o wyższości jednych węglowodanów nad innymi
nazywając to jakąś tam dietą. Ich interesuje TYLKO dieta optymalna i...
wolą stodołę... byleby rozmawiać _tylko_ na temat diety optymalnej.

Mnie akurat interesuje spektrum wielu różnych diet oraz ich efekty
działania, no i różnice wynikające ze stosowania tych różnych diet.

Póki co, przeciwnicy diety optymalnej, Kwaśniewskiego i samych optymalnych
mogą odetchnąć... inwazji optymali na tą grupę nie będzie... : )

I zapewne kilku z nas tu nadal będzie... : )

Pozdrawiam
Krystyna

6. Data: 2003-08-19 14:27:35

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał
> Póki co, przeciwnicy diety optymalnej, Kwaśniewskiego i samych optymalnych
> mogą odetchnąć... inwazji optymali na tą grupę nie będzie... : )

No to może jednak alt.pl.dieta.optymalna, chyba to lepsze od prywatnego
serwera.

7. Data: 2003-08-19 14:55:35

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz"
> Użytkownik "Krystyna*Opty*"
>
> No to może jednak alt.pl.dieta.optymalna, chyba to lepsze od prywatnego
> serwera.

Najlepsza jest oczywiście pl.misc.dieta, ale od alt.* lepsze jest wszystko
:)
Alt.* może zniknąć praktycznie w każdej chwili.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl