[DO] Piątkowy DZ

1. Data: 2003-08-13 20:59:41

Temat: [DO] Piątkowy DZ
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka ludziska,

Widzę, że grupa wreszcie nabrała życia i rumieńców. Nie dziwota bo
tyle zdrowych, prężnych osób sie tu przerzuca.

Wszystkim zainteresowanym DO przypominam, że na śląsku wychodzi taka
gazeta Dziennik Zachodni w której cyklicznie przemawia Jan Kwaśniewski
(czasem ustami piewcy M.Chylińskiego). Nie przegapcie.

W ostatnim odcinku "Doktor Kwaśniewski" odpowiedział na zarzuty
niegodziwców, którzy twierdzą, że dieta nijak nie została przebadana i
w ogóle nakreślił krótki rys historyczny DO.

Krysia pewnie wrzuci link do archiwum DZ ale jakby kto nie mógł to
kilka co istotniejszych fragmentów:

1. "Po gruntownym zapoznaniu się z tematem, już w latach 1966-1968
opracowałem optymalny model żywienia człowieka oparty na prawach
obowiązujących w naukach postawowych"

No i czego wy chcecie... 2 lata wytężonej pracy.

2. "Po sprawdzeniu na sobie i rodzinie zacząłem polecać ten model
żywienia chorym w sanatorium, OCZYWIŚCIE TYLKO TYM, KTÓRZY BYLI W
STANIE ZROZUMIEĆ TĘ WIEDZĘ. A NIE BYŁO TAKICH WIELU"

I do dziś ciemnota w tym temacie panuje. A sanatorium jak widać dobra
rzecz...

3. "Prof. Aleksandrowicz wiele z mojej wiedzy zrozumiał i "przemycił"
w swoich publikacjach. NAJWAŻNIEJSZA DLA LUDZKOŚCI informacja
przemycona przez Niego to: "Wszelkie trudności gospodarcze, społeczne,
polityczne, a także zdrowotne mają swoją przyczynę w powszechnie
wadliwej strukturze i czynności mózgów ludzkich, które są spowodowane
czynnikami ekologicznymi""

Pojęli... ? To jest sedno sprawy, a my się tu rozwodzimy o proporcjach
B:T:W
i innych pierdołach...

4. "Ułożony i zatwierdzony na lata 1981-1985 rozległy plan badań na
dużych grupach chorych na różne choroby, na wykonanie którego minister
nauki zarezerwował środki, nie zostały podjęte, a zarezerwowane
pieniądze przeznaczono nie na badanie chorych, a raczej na "badania"
członków solidarnościowej opozycji".

Jak widać korzenie spisku, który nie pozwolił na masowe badanie
skuteczności DO sięgają bardzo głeboko.

No i jeszcze cale mnóstwo wiedzy w tym artykule... polecam.

A... bonus na koniec. Podpis pod zdjęciem (pięknym):

"Dwa tygodnie temu były prezydent Lech Wałęsa odebrał honorową
legitymację członka Bractw Optymalnych. "Jestem jednym z Was" - mówił
Wałęsa. Na zdjęciu w czasie spotkania z doktorem Janem Kwaśniewskim w
Jastrzębiej Górze, lipiec 2003r."

Kiedy to wybory mamy? Głosować trzeba na tych co wiedzą, pamiętajcie.
A w ogóle to optymalni narzekają, że nikt sie nimi nie interesuje, że
brak poparcia.

A tu Noblista nawet ich popiera... czego można chcieć więcej?

--
brow(J)arek pozdrawia

2. Data: 2003-08-13 21:14:04

Temat: Re: [DO] Piątkowy DZ
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhe8ur$mgd$2@atlantis.news.tpi.pl,
brow(J)arek <b...@w...pl> typed:

> [...]
> brak poparcia.
>
> A tu Noblista nawet ich popiera... czego można chcieć więcej?

Wczesniej byl "wegetarianinem" (ryby jadl, a jak wiadmomo powszechnie - ryba
to nie mieso tylko ...ryba?), ale wegetarianie nie polecieli, niewdzieczni
(moze przez te ryby?), do urn, wiec sie wypial. Jak przerznie najblizsze
wybory to moze sie na MM przerzuci? Albo na DC? Bo 1000 kalorii juz chyba
tez probowal, ale wielbicielki kolorowych czasopism dla kur domowych byly
rownie niewzruszone, co wegetarianie.

Pozdrawiam,
Karola

3. Data: 2003-08-13 21:14:35

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

brow(J)arek w wiadomości news:bhe8ur$mgd$2@atlantis.news.tpi.pl pisze:

[ciach]

Dzieki za streszczenie ;) Mozesz mi powiedziec, w jakiej formie publikowane
sa te teksty w DZ? W Gazecie Wroclawskiej tez co tydzien mozna przeczytac
"Doktor Kwasniewski odpowiada". Po jednej stronie jest list i odpowiedz, a
po drugiej reklama jakies arkadii czy spotkania, na ktorym mozna kupic
optymalne ksiazki i kasety video.

> A tu Noblista nawet ich popiera... czego można chcieć więcej?

Jak to? Nobla dla samego Mistrza :)

4. Data: 2003-08-13 22:32:10

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:bhe9qo$lvh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
odpowiedz, a
> po drugiej reklama jakies arkadii czy spotkania, na ktorym mozna

W DZ różnie bywa. Strona A3 czasem zapełniona w 1/3 artykułem typu
list/odpowiedź, a czasem (jak ostatnio) cała strona dla
J.Kwaśniewskiego.

I od pewnego czasu zaczęły się pojawiać reklamy Arkadii.

> Jak to? Nobla dla samego Mistrza :)

Nie wiem czy doczekamy... nie żywiąc się optymalnie ;-)))))

--
brow(J)arek pozdrawia

P.S. Tytuł ostatniego artykułu też piękny "PRAWDA o żywieniu
optymalnym"

5. Data: 2003-08-14 06:41:43

Od: "Georges " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brak poparcia.
>
> A tu Noblista nawet ich popiera... czego można chcieć więcej?

to jest przykladowe "wypracowanie merytoryczne" kol. brow(j)arka!!! zadnych
wycieczek personalnych!!! WZORZEC do wyrycia w marmurze.

Brawo!!!!!

Jurek

6. Data: 2003-08-14 07:54:04

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest przykladowe "wypracowanie merytoryczne" kol. brow(j)arka!!!
zadnych
> wycieczek personalnych!!! WZORZEC do wyrycia w marmurze.

Trzeba odroznic dowcipny komentarz od agresywnego szkalowania.
ten tekscik byl poprostu dosc wesoly a mnie zachecil do przeczytania calego
artykułu drjk

musta

7. Data: 2003-08-14 09:35:13

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Georges " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> to jest przykladowe "wypracowanie merytoryczne" kol. brow(j)arka!!!
zadnych
> wycieczek personalnych!!! WZORZEC do wyrycia w marmurze.

Człowieku TNIJ ZBĘDNE CYTATY.
http://misiczka.com/plmiscdieta.htm

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

8. Data: 2003-08-14 10:18:32

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Georges " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> to jest przykladowe "wypracowanie merytoryczne" kol. brow(j)arka!!!
zadnych
> wycieczek personalnych!!!

Mnie wolno :-) ja w temacie diet i tak jestem niekompetentny wieć z
Chaciurem (na przykład) nie podysktuję. To już zostanę grupowym
Stańczykiem :-)

Byłobu dobrze gdyby wszyscy, którzy w biochemi, dietetyce i medycynie
siedzą równie głęboko jak ja wypowiadali się również z lekkim
dystansem... do siebie przede wszystkim.

>WZORZEC do wyrycia w marmurze.

w granicie poproszę

> Brawo!!!!!

Dzięki. Wreszcie mnie jakis optymalny docenił.

--
brow(J)arek pozdrawia (5 podejść do DO, 5 niepowodzeń ale jeszcze
kiedys zmądrzeję)

9. Data: 2003-08-14 11:04:03

Od: " " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

brow\(J\)arek <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> legitymację członka Bractw Optymalnych. "Jestem jednym z Was" - mówił
> Wałęsa. Na zdjęciu w czasie spotkania z doktorem Janem Kwaśniewskim w

Dobre. Ubawilem sie chociaz jestem na DO.
Co do bylego prezydenta, to chyba niedokladnie stosuje sie do zasad, bo
miesien piwny wciaz ma spory.

10. Data: 2003-08-14 19:55:12

Od: "Georges" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba odroznic dowcipny komentarz od agresywnego szkalowania.

to tak jak z ta hrabinia, pochlebcy twierdza ze pieknie gra na fortepianie, a
ona sama twierdzi :" ze tak sobie zap....am"

> ten tekscik byl poprostu dosc wesoly a mnie zachecil do przeczytania calego
> artykułu drjk

no i bardzo dobrze

Jurek

Dieta Boczka?????????
Atkins - druga faza - jak długo?
dieta cambridge?
otreby przenne najlepsze na glod?
Dieta ketogeniczna nasladujaca glodowke i jej pozniejsze mutacje -> DO