DOBRE

1. Data: 2009-10-10 17:44:46

Temat: DOBRE
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie wiesz że tego pokojowego Nobla to Obama dostał za zaprzestanie
bombardowania księżyca?! ;-)

2. Data: 2009-10-10 19:25:43

Temat: Re: DOBRE
Od: "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

To nie wiesz że tego pokojowego Nobla to Obama dostał za zaprzestanie
bombardowania księżyca?! ;-)

Nie mów! A ja myślałem, że za wynalezienie chirurgicznych nalotów
dywanowych.

Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.

3. Data: 2009-10-10 19:50:16

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Paź, 21:25, "Lech Zaciura" <b...@W...onet.pl>
wrote:
> [...]
> Twarda oprawa, kredowy papier, duży format, 200 stron,
> cena 29zł z kosztami przesyłki. Na życzenie dedykacja autora :)

Lechu, o czym jest Twoja "Ułeczka" ?
pozdrawiam
Józefinka :)

Eliksir młodości;)))
Re: Hrabia Ryszard
ATAMAN BAT'KO PANSLAVISTA
[prywata/blog/czy jak tam chcecie] do mojej usenetowej słabości sprzed lat
Kłamcy...