DOUBLE CLICK...

1. Data: 2008-12-29 18:23:42

Temat: DOUBLE CLICK...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znowu hołota zainstalowała mi podwójne klikanie - aby przepisywać moje
posty własną treścią, to są parchate gównojady.

2. Data: 2008-12-30 15:34:09

Temat: Re: DOUBLE CLICK...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 19:23, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> Znowu hołota zainstalowała mi podwójne klikanie - aby przepisywać moje
> posty własną treścią, to są parchate gównojady.

Co więcej, ta Tzwela spowodowała, ze moje posty z Googla nie pokazują
się w neostradzie.
Tak parchło cenzuruje haniebną napaść na ludzi walczących o swoją
ziemię zrabowana przez parchy.

3. Data: 2009-01-01 23:19:50

Od: Nasrallach <d...@b...porop.ie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Co więcej, ta Tzwela spowodowała, ze moje posty z Googla nie pokazują
> się w neostradzie.
> Tak parchło cenzuruje haniebną napaść na ludzi walczących o swoją
> ziemię zrabowana przez parchy.

jedybą żeczą jaką ci zrabowano to dziewictwo analne - ponoc rabusiem był
twój ojciec i jego jebliwi kumple z pod smietnika

KSIAZKA
Re: Logika vs. "nauka" Parkinson
Re: pokora - droga do zwycięstwa
Nadchodz? ciężkie czasy dla brata ZPK :)
szczęście - literatura