Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
l!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Message-ID: <4bf66a52$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
From: Panslavista <p...@i...pl>
Subject: DURNOTA...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 21 May 2010 13:09:40 +0200
User-Agent: KNode/0.10.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.238.106
X-Trace: 1274440274 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17106 83.6.238.106:50137
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:543530
Ukryj nagłówki
... spotęgowana.
> Panslavista wrote:
>
>> ... spotęgowana. Jest pełno betoniarek samochodowych i pomp do betonu,
>> stoją na placach budów i w przedsiebiorstwach budowlanych, nigdzie nie
>> widziałem, aby zastostowano ten sprzęt do napełniania worów piachem
>> bezpośrednio na wałach w miejscach zagrożenia. Szybkość działania i
>> skuteczność zależałaby głownie od dostaw worów i piachu. Do rękawa można
>> linkami przywiązać ludzi w jakichś szelkach - uprzężach, aby nikt nie
>> utonął - pompa w razie potrzeby przeniosłaby ich na miejsce pracy lub w
>> momencie zagrożenia po za ognisko zagrożenia.
>
> Wory na piach powinny mieć jedną stronę foliowaną, aby nie
> przepuszczały
> wody, oraz pasy umożliwiające przenoszenie przy pomocy zawiesi. Waga
> takich wypełnionych worów mogłaby być rzędu 0,5 do 2 ton, dzięki czemu
> byłyby stabilniejsze i nie ulegały naporowi wody.
Wory w miejscach na wałach w których mogłyby zostać jako część wałów
dobrze
byłoby wypełniać słabym betonem, ale z przyspieszaczem wiązania.
|