DZICZKA...

1. Data: 2008-11-17 07:45:27

Temat: DZICZKA...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... cierpki sok z jabłuszek z dziczek najbogatszym źródłem epikatechin -
eliksirem młodości i długiego życia!!!

2. Data: 2008-11-17 11:27:17

Temat: Re: DZICZKA...
Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> ... cierpki sok z jabłuszek z dziczek najbogatszym źródłem epikatechin -
> eliksirem młodości i długiego życia!!!

A nie sfermentował ci ten sok, bo znów pieprzysz jakbyś był napizgany lub
nie równo pod beretem miał.

3. Data: 2008-11-17 11:35:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jim-bim-ber" <s...@d...to> wrote in message

> A nie sfermentował ci ten sok, bo znów pieprzysz jakbyś był napizgany lub
> nie równo pod beretem miał.

Akurat nie mam tu dziczek, jak i soku jabłkowego - to komentarz do zawziętej
z TelAviwzji wiadomości nadanej rano.

4. Data: 2008-11-17 12:51:43

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> ... cierpki sok z jabłuszek z dziczek najbogatszym źródłem epikatechin -
> eliksirem młodości i długiego życia!!!

Cierpki niczym smak mojej kupy ktorą wydłubuje skrzętnie łyżeczką z
odbytu mmmniam

5. Data: 2008-11-17 12:52:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> "jim-bim-ber" <s...@d...to> wrote in message

> Akurat nie mam tu dziczek, jak i soku jabłkowego - to komentarz do zawziętej
> z TelAviwzji wiadomości nadanej rano.

musze jeszcze dodac ze jak to pisałem to popuściłem w galoty i od razu
mi cieplej

6. Data: 2008-11-17 13:36:39

Od: "D1@B[-Ł$0|\\|" <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> musze jeszcze dodac ze jak to pisałem to popuściłem w galoty i od razu
> mi cieplej
no zesrałeś się i zjadłeś jak tuszę?

--
MODERACJĘ USENETU PROWADZI :

NADMOCOSILNY WYKURWISTAN APEDECJI

alt.pl.dupa

WEJDŹ, PRZECZYTAJ, WYPIERDALAJ!

BOELS .E. BUBB

! ÓÓÓ !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

7. Data: 2008-11-17 13:54:20

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik D1@B[-Ł$0|\| napisał:

> no zesrałeś się i zjadłeś jak tuszę?

Odejdź parchaty kidnaperze !! wiem ze chcesz sie włamac do mojego kompa
! i to ty zapierdoliłes moje suszone z cebulką z wielkim wysiłkiem z
kibli odławiane tampomy z ktorych miałem robic pomidorową !!

8. Data: 2008-11-17 20:20:01

Od: Jósief Piłsócki <piBsócki@piBsócki.órg> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> ... cierpki sok z jabłuszek z dziczek najbogatszym źródłem epikatechin -
> eliksirem młodości i długiego życia!!!

Jurek słyszałem rze twoja córa wysysa robaczki z jabłek jak zobaczy
dziórke. To jakiś pszysmak ormiański?

umawiajac sie na kolacje po co spamowac skrzynki (moja tez)
Kolacja
Kiwi
papryka nadziewana kiszona kapusta- jak to sie je?
buraki