Dama Pik, Wino i ... Czapski

1. Data: 2006-04-20 19:23:38

Temat: Dama Pik, Wino i ... Czapski
Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Janusz

Będzie krókto i na temat.
Juz mam. Siedzą i pracują ;)
- Nero
- Bianca

Dalej chcę wysępić lub zakupić:

-V 25/20
-Arkadia
-Prim
-Kodrianka
-Festivee
-Canadice
-Einset Seeldless
-Muskat Odesski
-Seyval Blanc
-Rondo
-Regent
-Pinot Noir

Poradź coś lub wyślij mnie na drzewo.
W każdym razie ratuj bo jestem zaszczepiony winoroślami.

Crimson,
Lublin
c...@g...de

2. Data: 2006-04-20 20:11:28

Temat: Re: Dama Pik, Wino i ... Czapski
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> -Pinot Noir
>
> Poradź coś lub wyślij mnie na drzewo.
> W każdym razie ratuj bo jestem zaszczepiony winoroślami.

Sezon wymiany sztobrow juz się chyba skonczył. Popytaj jeszcze na forum
www.winogrona.org . Moze coś komuś zostało.
Sadzonki wiekszości z szukanych przez Ciebie odmian mozna pewnie dostać u
Krzewińskiego w Zemborzycach. Niektóre w e-sadzonce.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-04-20 20:20:29

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sezon wymiany sztobrow juz się chyba skonczył. Popytaj jeszcze na forum

Ja napaleniec jestem więc dla mnie się dopiero zaczyna ;) )

> www.winogrona.org . Moze coś komuś zostało.
> Sadzonki wiekszości z szukanych przez Ciebie odmian mozna pewnie dostać u
> Krzewińskiego w Zemborzycach. Niektóre w e-sadzonce.

e-sadzonki już nie grają bo chcę mieć sadzonki już i teraz.
na www.winogrona.org już lecę ale
szczerze mówiac liczyłem właśnie na CIEBIE !

-Crimson-

4. Data: 2006-04-20 23:49:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczerze mówiac liczyłem właśnie na CIEBIE !

Niestety. Dopiero jesienią.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2006-04-21 04:39:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć Janusz

> [...]

Jeśli chchcesz zrazy Prima , mogę Ci posłać, Trollingera w trakcie
ukorzeniania.Canadice też może się znajdzie, ale nie ukorzeniony.
Sprawdzę w ogrodzie, może mam jakieś gotowe sadzonki.
Pozdrawiam.mirzan

6. Data: 2006-04-21 07:42:13

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzonki wiekszości z szukanych przez Ciebie odmian mozna pewnie dostać u
> Krzewińskiego w Zemborzycach. Niektóre w e-sadzonce.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
Niestety, chyba raczej tylko resztki które nie zeszły w poprzednim
sezonie. Mają mieć w czerwcu lub lipcu dużo nowych odmian z Ukrainy
Pozdrawiam
tomek

7. Data: 2006-04-21 16:54:39

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chchcesz zrazy Prima , mogę Ci posłać, Trollingera w trakcie
> ukorzeniania.Canadice też może się znajdzie, ale nie ukorzeniony.
> Sprawdzę w ogrodzie, może mam jakieś gotowe sadzonki.

Pewnie że chcę.
Potrzebuję Twojego maila na priva żeby dograć szczegóły

-cr-

crimson2/małpa/gmx.de

8. Data: 2006-04-21 17:51:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Pewnie że chcę.
>   Potrzebuję Twojego maila na priva żeby dograć szczegóły

Zrobiłem przegląd, to co zostało wygląda nieciekawie, może udać się
w podróż paczkową za miesiąc.Został mi Wostorg, Suzy, Canadice, Golubok
Trollinger za miesiąc już będzie miał korzenie i jeszcze cztery odmiany
na próbę trzymam w wodzie.
Pozdrawiam.Mirzan l...@o...pl

9. Data: 2006-04-24 08:43:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> [...]
> w podróż paczkową za miesiąc.Został mi Wostorg, Suzy, Canadice, Golubok
> Trollinger za miesiąc już będzie miał korzenie i jeszcze cztery odmiany

Nie masz trocin lub mchu?
:-(
pozdr. ekspresowo Jerzy

10. Data: 2006-04-24 08:57:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie masz trocin lub mchu?
> :-(
No przecież wyraźnie napisał, ze na próbę. :-)
Też tak próbuję (z dodatkiem wierzby). Na razie nic nie zapowiada
powodzenia. :-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Nareszcie wiosna
Jak pozbyć się skoczogonków?
Ziemia ogrodowa
Do Tadeusza Smala i innnych "trawiastych" :)
czy dobrze rozpoznałem tuję?