Daniel Ange, 23.V.2003

1. Data: 2003-05-27 14:09:52

Temat: Re: Daniel Ange, 23.V.2003
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bavl9m$j8n$...@i...gazeta.pl...
> dyskusyjnych napisał:bat3q5$qd1$...@i...gazeta.pl...

> według mnie świadczy to o tym, że ludzie
> nie umieją jeszcze odczytywać nowych proroctw...

> to jest takie nowe proroctwo które mówi
> że przyjdzie wkrótce taki CZAS
> że każdy człowiek będzie sam dla siebie papieżem :)
>
> PS. chyba gdzieś nawet widziałem tu na Grupie pl.sci.psychologia(?)
>
> ksRobak

Wiesz co, ja drugi raz do szpitala psychiatrycznego trafiłem między innymi
na wskutek przejęcia się stronami internetowymi z typu takich co wyskakują
w pierwszej w brzegu wyszukiwarce na hasło "biochip", "mark of beast" i "666".

Byłoby dla mnie tragiczną ironią losu,
gdyby przepowiednie o których słyszałem w szpitalu,
że są częścią mojej chcorby, okazały się prawdziwe.
Naprawdę wolałbym, żebym to ja był chory, a nie świat.
Bardzo wolałbym.

Co nie zmienia jednak faktu, że identyfikatora w ręce lub interfejsu w czole bym
chciał.
Mam nadzieję, że ludzie nie są tak głupi, żeby podcinać gałąź, na której spoczywa
nasza cywilizacja.
Uważam, że ludzkość stać na więcej, niż tylko 2000 lat od śmierci Jezusa do paruzji.
W ogóle, kto wymyślił te 2000 lat ? Jakaś ćpunka z Bliskiego Wschodu.
A dlaczego na przykład nie 7000 ? A może 12 miliardów ?
Na Jowiszu jest dość paliwa, żeby skolonizować układ słoneczny.
Gdzie się tym ludziom, kurwa, tak śpieszy ? Na tamten świat ?

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl

1. Data: 2003-05-27 15:27:05

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na Jowiszu jest dość paliwa, żeby skolonizować układ słoneczny.
> Gdzie się tym ludziom, kurwa, tak śpieszy ? Na tamten świat ?

oni śpią...
a we śnie tańczą swój taniec chocholi w pogoni za złudą...

w piśmie w który wierzysz napisano:

I miał w prawej ręce swojej siedm gwiazd,
a z ust jego wychodził miecz z obu stron ostry,
a oblicze jego jako słońce,
kiedy jasno świeci.
. . .
Kto ma uszy niechaj słucha, co Duch mówi zborom: Temu co zwycięży.
dam jeść z onej manny skrytej
i dam mu kamyk biały,
a na onym kamyku imię nowe napisane,
którego nikt nie zna,
tylko ten,
który je przyjmuje.
. . .
A potemem widział drugiego Anioła
zstępującego z nieba,
mającego moc wielką,
i oświeciła się ziemia od chwały jego.

I zawołał potężnie głosem wielkim, mówiąc:
UPADŁ, UPADŁ BABILON...

wiesz co to jest:

"a z ust jego wychodził miecz z obu stron ostry"? - to słowa!!!

wiesz co to jest Babilon? - to brak zrozumienia słów!!!

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-27 21:20:47

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i ?

1. Data: 2003-05-28 05:01:06

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mind_dancer <t...@o...pl> napisał(a):

> No i ?

ludzie się przebudzą

słowo stanie się ciałem

Babilon upadnie

PS. możemy się przyglądać, możemy pomagać
to co napisano, już się stało (w przyszłości)
za "naszym" dzisiejszym udziałem

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

potrzebuje pilnie materialow na temat psychomanipulacji
psycholog w Krakowie
Prośba o pomoc - psychologiczne koncepcje jednostki
Takie tam
O cudach - czyli ludzkiej potrzebie zaokrąglania