Prośba o pomoc - psychologiczne koncepcje jednostki

1. Data: 2003-05-25 12:59:05

Temat: Prośba o pomoc - psychologiczne koncepcje jednostki
Od: "Dudi" <dudek@SPAMEROM_MOWIE_NIE.poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Z góry przepraszam za takie postawienie sprawy , ale... Czy ktoś z
szanownych grupowiczów mógłby nakierować mnie na odpowiednie strony w sieci
, gdzie mógłbym znaleźć coś o wykorzystaniu psychologicznych koncepcji
człowieka w reklamie.A może ktoś ma jakiś gotowy referacik? ;) Za wszelką
pomoc z góry dziękuję i liczę na Waszą wyrozumiałość ;)

Pozdrawiam serdecznie

Dudi

1. Data: 2003-05-25 19:15:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dudi napisał:

> [...]
> człowieka w reklamie.A może ktoś ma jakiś gotowy referacik? ;) Za wszelką
> pomoc z góry dziękuję i liczę na Waszą wyrozumiałość ;)

Nie wiem, czy dobrze sugeruję, bo nie mogę znaleźć książki:
Kozielecki "Psychologiczne koncepcje człowieka"

Flyer

1. Data: 2003-05-25 19:32:11

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Nie wiem, czy dobrze sugeruję, bo nie mogę znaleźć książki:
> Kozielecki "Psychologiczne koncepcje człowieka"

Książka warta uwagi, ale obawiam się że trudno przełożyć na język reklamy.

Pozdrawiam...

Takie tam
O cudach - czyli ludzkiej potrzebie zaokrąglania
talent
?
niemowa