Dbanie o siebie !!!!!!

1. Data: 2002-08-23 10:49:25

Temat: Dbanie o siebie !!!!!!
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)

Ostatnio doszlam do wniosku ze powinnam zaczac o siebie dbac ale nie wiem
jak sie za to zabrac.
Mam 21 lat wiec problemow z uroda nie mam, ale nie chce za 10 lat wygladac
jak stara babcia ze zniszczona cera i nadwaga.
Juz teraz w niekturych miejscach poodkladalo mi sie troszke tluszczyku. Ale
z tym to sobie jakos poradze. Pochodze na basen, zmienie zywienie i bedzie
dobrze.
Ale zupelnie nie wiem jak dbac o skore i wlosy. Jakich kremow urzywac,
odrzywek?
Jednym slowem jak o siebie zadbac zeby miec dobre samopoczucie i z
przyjemnoscia patrzec w lustro.
--
....:: ANKA
....:: GG 1230062

1. Data: 2002-08-23 12:33:10

Temat: Re: Dbanie o siebie !!!!!!
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gierappa napisał(a):

> Jednym slowem jak o siebie zadbac zeby miec dobre samopoczucie i z
> przyjemnoscia patrzec w lustro.

propnuje zajac sie tez rozwojem ducha, nie tylko ciała.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-23 12:35:21

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

+Protz+ wrote:

> propnuje zajac sie tez rozwojem ducha, nie tylko ciała.

Np. siasc przed lustrem z "Twierdza" w reku i na zmiane-rzut okiem w
ksiazke, rzut okiem w lustro ;)
pzdr
agi ubawiona

1. Data: 2002-08-23 12:46:59

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gierappa wrote:

> Juz teraz w niekturych miejscach poodkladalo mi sie troszke tluszczyku. Ale
> z tym to sobie jakos poradze. Pochodze na basen, zmienie zywienie i bedzie
> dobrze.

Popieram. To na pierwszym miejscu. Ktos kiedys powiedzial, ze w
kobiecie wiek uwidacznia sie nie w zmarszczkach a w dodanych
kilogramach.

> Ale zupelnie nie wiem jak dbac o skore i wlosy. Jakich kremow uzywac,
> odzywek?

Kremy- dobrane do skóry. Tu Ci grupa niewiele pomoze-sama najlepiej
odczuwasz czego twoja skóra potrzebuje, czy jest zbyt tlusta czy zbyt
sucha. Nawiasem mówiac najlepszy dla skóry i zdrowego wygladu jest
zwykly sen. Najlepszy krem nie odmlodzi zmeczonej poszarzalej buzki z
podrazonymi oczami.

Wlosy- dbac aby sie nie przesuszaly, nie lamaly, nie rozdwajaly. Obcinac
twarzowo.

> Jednym slowem jak o siebie zadbac zeby miec dobre samopoczucie i z
> przyjemnoscia patrzec w lustro.

Nosic sie tak aby nie czuc dyskomfortu i nie popadac w kompleksy.
Wszystko z umiarem- tona odzywek, maseczek, kremów i mazidel nie da
magicznego efektu ale dobrze dobrany ciuch, prosta postawa, ladny chód,
zadbana i usmiechnieta buzia - owszem.
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-23 13:26:27

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Gierappa wrote:

[ciach]
> Ale zupelnie nie wiem jak dbac o skore i wlosy. Jakich kremow urzywac,
> odrzywek?
> Jednym slowem jak o siebie zadbac zeby miec dobre samopoczucie i z
> przyjemnoscia patrzec w lustro.

Oto jest pytanie! :) Nie wiem czy jak napiszę co ja stosuję to ci
pomoże. Jeżeli tak to możesz przeczytać ten elaborat poniżej ;)

Mam 27 lat i bardzo suchą cerę z problemami naczynkowymi. Stosuję kremy
które nie zawierają alatoiny lub pantelolu bo mam na to uczulenie
(eliminuje mi to połowę asortymentu mniej więcej ;). Ponieważ na
pieniądzach nie śpię a do tego wydatek 100 zł za krem to dla mnie lekka
przesada, z reguły są to produkty polskie lub niska/średnia półka w
supermarkecie (Garnier itp). Nie stosuje żadnych retinoli i innych
'dopalaczy'- bo uważam, że jeszcze tego nie potrzebuję, wybieram raczej
kremy które można stosować w każdym wieku lub dla pań poniżej 25 lat. Z
moich faworytów: Ponds (oxyżel- czy cuś takiego, multiwitaminowy na noc,
nawilżający), Soraya (seria ultranawilżająca), Eris tylko Pharmaceris na
naczynka, Kolastyna, Pollena Ewa (seria lniana), Florina (kozie mleko).
Ostatnio używam Avona (nie jestem konsultantką!! :) i bardzo mi
odpowiada, jest jednak droższy od tego co z reguły kupuję. Twarz zmywam
mleczkiem i tonikiem, woda powoduje u mnie zaczerwienienia. Raz na
tydzień staram się stosować peeling enzymatyczny (Pharmaceris, Pollena
Eva lniany) trzy razy w tygodniu maseczki (gotowce ze sklepu: Eris,
Pollena Eva lniany, Avon)

Do pielęgnacji ciała (skóra b. sucha) stosuję oliwke Johnsona. Czasem
balsam do ciała brązujący Bielendy albo Kolastyny, ewentualnie balsam
Vaseline. Używam też preparatów wyszczuplających i anty-celulitis
głównie Bielendy, Tanity ewentualnie czasem Erisa lub Floriny. Raz w
tygodniu peeling, raz na jakiś czas kąpiel w olejku czy w jakimś fajnym
pachnącym płynie.

Co do włosów to farbuję je pasjami a do tego są przetłuszczające się :)
i bardzo cienkie także tragedia...Używam często szamponów Yves Rocher,
albo L'oreal ale raczej tych z salonów fryzjerskich, ostatnio kupiłam
sobie Wella Sun Care i badzo jestem zadowolona. Produktom ogólnie
dostępnym w supermarketach nie ufam, zwłasza tym typu 10 w jednym :).

Najlepiej nie przesadzaj na początku, kieruj się zdrowym rozsądkiem i
powoli wdrażaj się w świat kosmetyków. :) A przede wszytkim dokładnie
czytaj to co piszą na opakowaniach :).

Pozdrówki,
Anka
P.S. Ale się rozpisałam!

1. Data: 2002-08-23 16:49:52

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za rady.
Napewno do nich sie zastosuje.............a szczegolnie pomysle nad tym
rozwojem duchowym;)

Pozdrawiam ;)

1. Data: 2002-08-23 17:50:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> napisał w wiadomości
.
> Gierappa napisał(a):
>

> propnuje zajac sie tez rozwojem ducha, nie tylko ciała.

Tylko ze o rozwoj ducha to raczej bym proponowala sie pytac na innej
grupie... np. pl.rec.ksiazki.:-))))

Pozdrawiam
DominikaNM

kosmetyczka