Dębska!

1. Data: 2015-09-02 09:34:35

Temat: Dębska!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę znaleźć tamtego wątku, ale jak to było - szczerość i
autentyczność? Pamiętasz?

http://polska.newsweek.pl/biografia-pierwszej-damy-a
gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

Karierowiczostwo.
Żal...

Ewa

2. Data: 2015-09-02 14:14:51

Temat: Re: Dębska!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 2 września 2015 09:34:35 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
> autentyczność? Pamiętasz?
>
> http://polska.newsweek.pl/biografia-pierwszej-damy-a
gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

Autorka to libertarianska mediumistka? ;P

3. Data: 2015-09-02 14:42:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
[...]

Teraz to zauważyłaś, że pis jest partią kto da więciej temu nadstawimy, a w dupie lub
w dudzie dobro polski, po trupach do celu.? Myślisz że Pawłowicz naprawdę jest taka
chamska, czy chama odstawia, aby na nią chamy głosowały i podsyca fobie, bo tego
oczekuje chamstwo chore, a chamstwo chore jak Ikselki tylko szuka potwierdzenia
swojego chamstwa i by inni byli jak chamy, Pawłowicz ma się martwić o karierę.? Cały
ten pis taki jest populistyczny, kiełbasiany by tylko stołki utrzymać, a co z polską,
no coś ty, kariery robią przecież poszkodzić można, przecież się nie rozleci, może
tylko ktoś zginie od tego szczucia, ale kogo to obchodzi. Zawsze się ucieknie.

4. Data: 2015-09-02 15:25:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]
>autentyczność? Pamiętasz?

>http://polska.newsweek.pl/biografia-pierwszej-damy-
agaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

Weżpszestań, łona taka podobna do... no tej... ksienrznej Dajany.
Pszynajmniej fryzóro probóje.

5. Data: 2015-09-02 16:44:55

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-02 o 15:25, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

> Weżpszestań, łona taka podobna do... no tej... ksienrznej Dajany.
> Pszynajmniej fryzóro probóje.

i delikutaśnościo osobisto

--
pamtataj pamtataj . . .

6. Data: 2015-09-02 17:37:32

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
.pl...

W dniu 2015-09-02 o 15:25, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

>i delikutaśnościo osobisto

ino jakaś takaś pażdziorzowa, jak menrzólek :-) w sam raz na komóno wróć
lata osiemdziesionte

7. Data: 2015-09-02 18:18:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2015 16:44:55 +0200, Naja napisał(a):

gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

> i delikutaśnościo osobisto

Nie ma to jak osobiście toporna prezydentowa a la szafa.
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

8. Data: 2015-09-02 18:19:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2015 18:18:10 +0200, Ikselka napisał(a):

gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

> Nie ma to jak osobiście toporna prezydentowa a la szafa

...trzydrzwiowa.

9. Data: 2015-09-02 18:34:57

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-02 o 18:19, Ikselka pisze:

gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

> ...trzydrzwiowa.

*jeszcze raz bo cie niechcący na priv poderwałam

jakbym wybierała byłabyś na jej miejscu _TY_ B-)

--
pamtataj pamtataj . . .

10. Data: 2015-09-02 18:46:46

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

gaty-dudy-prawda-czy-fikcja-,artykuly,369379,1.html

>...trzydrzwiowa.

naczy iksela pełnom rzyciom

W jakim seks-szopie produkują takie lalki?
Wesołowski na Wawel?
Kto poniesie konsekwencje?
Szukam Krakowiaków.
Pytanie o fajne książki psychologiczne.