Degeneracyjna pigmentoza siatkówki

1. Data: 2007-08-13 12:38:35

Temat: Degeneracyjna pigmentoza siatkówki
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ cierpię na to zchorzenie oczu, chciałem zapytać jakie są
obecnie metody leczenia go? Kiedy się leczyłem x lat temu były to
kroplówki z trentalu i agapurin, czy coś się zmieniło? Czy są jakieś
widoki na nowatorskie terapie? np.komórki macierzyste itp? Może w
stadium eksperymentów?

2. Data: 2007-08-23 18:23:57

Temat: Re: Degeneracyjna pigmentoza siatkówki
Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

K O M U N I K A T
Badania genetyczne pacjentów z Retinitis Pigmentosa - ANKIETA
Osoby chore na Retinitis Pigmentosa, czyli zwyrodnienie barwnikowe
siatkówki, nie będące członkami Stowarzyszenia Retina AMD Polska, a
zainteresowane zakwalifikowaniem do badań genetycznych w Klinice
Okulistycznej na ul. Sierakowskiego w Warszawie, prowadzonej przez prof.
Jerzego Szaflika, proszone są wypełnienie załączonej ankiety (tu możesz
pobrać ankietę) i przesłanie jej do Sekretariatu ZG PZN.

Polski Związek Niewidomych
Zarząd Główny
ul. Konwiktorska 9
00-216 Warszawa

A tutaj masz linka do strony, gdzie możesz ściągnąć ankietę.

http://www.retinaamd.org.pl/

Powodzenia, Łukasz!

Badania histopatologiczne.
zabiegi dentystyczne - fazy ksiezyca