Dekada sępa?

31. Data: 2005-11-22 21:28:21

Temat: Re: Dekada sępa?
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> A skąd wiesz ze padły

Ja o tych, co z badylka w doniczce chciałam ukorzenić

Barbara

32. Data: 2005-11-23 17:07:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja o tych, co z badylka w doniczce chciałam ukorzenić

Ach tak, już przypominam sobie, mówisz o tych odrywanych z pędu, takie
zgrubienia z początkami korzeni. A moze cos nie tak zrobiłaś, moze miały za
zimno, moze trzeba było je wcześniej wnieść do piwnicy ?

Serdecznie Miłka

PS.: Ja próbuję ukorzenić sadzonkę trójsklepki która nieopatrznie urwała
mi się od matecznej podczas grabienia liści w sadzie. Jak na razie czubeczek
jest zielony ale liście boczne już zaschły, rokuję jej przeżycie ;-)

33. Data: 2005-11-23 17:52:13

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" napisała:
> Rok temu o tej porze rok sępa był już przedyskutowany i zatwierdzony :))
> Czy rok 2006 pozostanie rokiem sępa? (nie mam nic przeciw :))Ale może
> ja coś przegapiłam i na przykład ogłoszono już rok winorośli albo jeszcze
> coś gorszego?

Przypominam wszem i wobec, że "Rok sępa" kończy się z końcem kalendarzowej
zimy!!
Z początkiem kalendarzowej wiosny, czyli od dnia 21 marca przyszłego roku
będzie dopiero nowa nazwa "Rok...............?"
Jest sporo czasu, proponuję przez zimę, która jeszcze się nie zaczęła (!)
przemyśleć kandydatury do tego zaszczytnego tytułu.
Zgłaszam się, wzorem lat ubiegłych, do komisji skrutacyjnej na jej
przewodniczącego, i w odpowiednim czasie obiecuję ogłosić wyniki ;-))
Z pozdrowieniami dla niecierpliwych
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

34. Data: 2005-11-23 20:04:31

Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zgłaszam się, wzorem lat ubiegłych, do komisji skrutacyjnej na jej
> przewodniczącego, i w odpowiednim czasie obiecuję ogłosić wyniki ;-))

Chciałbym, aby to był rok róży.Rośliny piękne, temat szerszy niż rzeka.
U mnie i tak będzie,bez względu na asteroidy i kaczki.
Pozdrawiam.Mirzan

35. Data: 2005-11-24 00:01:34

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Chciałbym, aby to był rok róży.Rośliny piękne, temat szerszy niż
> rzeka. U mnie i tak będzie,bez względu na asteroidy i kaczki.
> Pozdrawiam.Mirzan

Liczą się tylko zwierzaczki.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

36. Data: 2005-11-24 15:59:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Liczą się tylko zwierzaczki.

Ale dlaczego tylko zwierzątka ... przecież patronem roku może być
wszystko - od łopaty, roślinki i zwierzątka po środki ochrony roślin !!!

;-)

Serdecznie Miłka

37. Data: 2005-11-24 16:10:00

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ale dlaczego tylko zwierzątka ... przecież patronem roku może być
> wszystko - od łopaty, roślinki i zwierzątka po środki ochrony roślin !!!
>
> ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Ale patronami tego wątku (i paru innych) powoli stają się
nie wiedzieć dlaczego kaczuszki lub raczej kaczory ;-))))
--

Pozdrawiam :-) pithal

38. Data: 2005-11-24 17:47:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2005 16:59:27 +0100, Miłka napisał(a):

> Ale dlaczego tylko zwierzątka ... przecież patronem roku może być
> wszystko - od łopaty, roślinki i zwierzątka po środki ochrony roślin !!!

Polecam lekturę archiwum<lol>
Bodajze, gdy zaczynał się rok jeża Jurek W. doszedł do
wniosku, iż najlepiej by było to jakieś zwierzątko,
pożyteczne aczkolwiek przez mniej uświadomionych ogrodników
zawalczane z różnych przyczyn. I że o to zwierzątko należy
dbać i dopiszczać je - to chyba Janusz:)

Mieliśmy już rok kreta, rok jeża i przekornie trochę oraz
przewrotnie mamy rok sępa ogrodowego:)

Mnie się przypomniał niejaki WaLker, który radośnie opisywał
na grupie jak załatwił zaskrońca.
Moze warto ten rok ustanowić rokiem zaskrońca?
Pożyteczny, pod ochroną, ładny i pogłaskać można:)

Tradycyjnie można podać swoje propozycje i głosować:)

Marta i zaskrońce w kompoście:)

39. Data: 2005-11-24 17:56:30

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pożyteczny, pod ochroną, ładny i pogłaskać można:)
>
> Tradycyjnie można podać swoje propozycje i głosować:)

To juz wole rok zaby :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

40. Data: 2005-11-24 19:01:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już wole rok żaby :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

E tam ... ropuchy to tak ale żaby ? ... phi !!!

;-)

Serdecznie Miłka

Co to za roślina (fikusoidalna) ?
Chyba zamordowałem tuje...