Dekapeptyl Depo

1. Data: 2001-01-15 10:39:38

Temat: Dekapeptyl Depo
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie pytanie kieruje do dziewczyn u których rozpoznano chorobę
Endometrioze.
Jestem po zabiegu laparoskopii, gdzie usunięto mi cystę oraz różne zrosty.
Teraz jestem w trakcie leczenia Dekapeptylem Depo. Ten lek jest strasznie drogi
( jedna ampulka kosztuje 600zl). Takich ampulek mam dostać 5-6.
Wlasciwie pieniadze nie maja tu znaczenia , jezeli chodzi o zdrowie, ale wazne
sa dla mnie skutki uboczne.
Ja czuje sie fatalnie i najgorsze jest to, ze lek powinien byl zatrzymac
owulacje i tym samym miesiaczki natomiast ja mam krwawienia co tydzien. jestem
zalamana. Lekarz mowi, ze to normalne, ze trzeba byc cierpliwym.
Prosze o komentarz osob ktore rowniez braly ten lek.
Wiem, ze najlepszym rozwiazanie jest ciaza, ale ja niestety nie moge sobie na
nia pozwolic. Boje sie ze pozniej beda problemy z zajsciem w ciaze. Jestem w
kropce.
Pozdrowienia'
Ewa

2. Data: 2001-01-15 19:05:55

Temat: Odp: Dekapeptyl Depo
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz krwawienie nie zawsze jest rownoznaczne z miesiaczka i mysle ze ty
tak wlasnie masz i twoj lekarz ma racje .Jezeli chodzi o o zajscie w ciaze
to przez ten lek nie powinnas miec problemow. Wszystko zalezy od tego jak
wykonano laparoskopie czy nie utworza sie zrozty w jajowodach

Doktorek
Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
na
> nia pozwolic. Boje sie ze pozniej beda problemy z zajsciem w ciaze. Jestem

jak pisać skargi do Strasburga i ONZ
propozycja: pl.misc.dietaoptymalna (v.3)
HSG, co to jest?
Chodzik
Do ginekologów-bardzo proszę