Delphinium nudicuale

11. Data: 2005-04-15 10:09:41

Temat: Re: Delphinium nudicuale
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwitla jeszcze koniec XII - poczatek I. Zasypalam kompostem.
> Zobaczymy :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Melduję, że przezimowała :)))))))
Pozdrawiam, Krystyna

12. Data: 2005-04-15 13:17:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Apr 2005 12:09:41 +0200, Zielka napisał(a):

> Melduję, że przezimowała :)))))))

O a to niespodzianka:)

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2005-04-20 10:14:26

Od: "Wiesia M" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Miałem, ale chyba już nie mam. Albo jest krótkowieczna,
> albo nie lubi zimy.
> Pozdrawiam. Mirzan

Uprawiam ją drugi rok. Pierwszy zakończył się niepowodzeniem,drugi sukcesrm.
Powinna rosnąć na stanowisku suchym w zimie więc posadzilam w sasiedztwie
opuncjii na zime przykryłam oknami cale stanowisko.Przezimowala bardzo ładnie.
Generalnie jest to bylina krótkowieczna. Chcąc utrzymać ją w ogrodzie trzeba
wysiewać, robiac to jesienią w doniczkach trzymanych w inspekcie
Pozdrawiam i życzę sukcesów.
Wiesia

Silene orientalis
Ochrona roślin