Depilacja

1. Data: 2004-08-31 10:14:18

Temat: Depilacja
Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dosyć ładne i zgrabne nogi i ....problem z włoskami.Próbowałam rożnych
metod ale żadna mnie nie satysfakcjonuje. mam teraz depilator elektryczny
ale :
1.często zamiast wyrywać to urywa włoski
2.po depilacji mam mnóstwo punkcików nawet przez 2 dni
3.już po dobie pojawiają się nowe pojedyncze włoski
4.skora po depilacji jest szorstka
Jakie są tajniki udanej depilacji...poradźcie

amatorka

---

1. Data: 2004-09-06 11:18:19

Temat: Re: Depilacja
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <
> [...]
> ale :
> 1.często zamiast wyrywać to urywa włoski
Jezeli masz regulacje sily (ja mam z boku takie niepozorne pokretlo)
to moze jest ustawione na zbyt szybkich obrotach?

> 2.po depilacji mam mnóstwo punkcików nawet przez 2 dni
To czesty problem. Myslalam, ze nie mozna nic z tym zrobic,
ale kiedy chodze na depilacje woskiem do kosmetyczki
i ona wysmaruje swoimi kremami to kropki trzymaja sie jedynie kilka godzin.
Niestety to jakas tajna mikstura;)
Z prostszych sposobow: zdecydowanie szybciej lagodzi podraznienia
Sudocrem, ale nie sprawi, ze ten problem zniknie calkowicie.

> 3.już po dobie pojawiają się nowe pojedyncze włoski
Indywidualna sprawa z rosnieciem tych wlosow... Jak slysze
w tv reklamy o trzech tygodniach bez owlosienia to mnie szarpie
ze zlosci, bo mnie odrastaja po wyrwaniu z cebulkami najpozniej po trzech
dniach.

> 4.skora po depilacji jest szorstka
Nawilzac i natluszczac?

> Jakie są tajniki udanej depilacji...poradźcie
Wosk u kosmetyczki ;-)
Asia
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

L'Oreal Volume Perfect Re-Shaping Lipcolour
Lotion Naturals Avonu
skarpetki stopki
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-09-06)
APLETIF - odchudzanie!