Depilatory

1. Data: 2004-07-27 20:30:26

Temat: Re: Depilatory
Od: "Raafi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:tja8g0969q1n2vifenp6g25u262v189mur@4ax.com...

> regułą jest pisanie na podstawie własnych doświadczeń. nie neguję, że
> o plastrach coś wiesz, ale o oleju w głowie to chyba Ci co najwyżej
> opowiadano.
>
> poza tym, naucz się cytować.
>
> an.
>
> Gidyńska,
> Ty to chyba o jednym i o drugim nie masz pojęcia! Twoje posty są poniżej
miernoty... Śmieszą mnie idiotyczne problemy ludzi Twojego pokroju. Dlatego
udzielam takich, a nie innych odpowiedzi. Na grupie chodzi o dzielenie się
doświadczeniami, albo własnym zdaniem, a nie durnowate czepianie się jak się
pisze! Ważne, żeby nie robić błędów ort. no i pisać w języku polskim z dużej
litery. Ale Ty chyba panieneczko nie masz pojęcia o czym piszę. A ponadto
robiono badania, że na podstawie wielkości biustu można stwierdzić jaką kto
ma inteligencję. Wyniki badań były nastepujące: kobiety z malutkim biustem
mają inteligencję przeciętną bądź poniżej przeciętnej, natomiast poziom
intelektualny kobiet z dużym biustem jest niewspółmiernie wysoki. Niestety
Ty z pewnością należysz do tej pierwszej grupy... Z resztą przykładów
podobnych badań można przytoczyć bardzo, ale to bardzo wiele.

1. Data: 2004-07-27 20:38:34

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raafi wrote:

> [...]
> Ty z pewnością należysz do tej pierwszej grupy... Z resztą przykładów
> podobnych badań można przytoczyć bardzo, ale to bardzo wiele.

Strasznie Cie zmartwie, Raafi Jakastam. Gidynska ma calkiem rozsadnych
rozmiarow biust ;-).
Ciekawa rzecz zauwazylam - niezalezna od wielkosci biustu. Mianowicie
durne panienki uwazajace, ze pisanie z bledami o czlowieku nie swiadczy,
zasypujace usenet jakimis zalosnymi bzdurami z kosmosu i odreagowujace
tu swoje nieudane zycie zawodowe/erotyczne/rodzinne, czepiaja sie tych,
ktore takich problemow nie maja - na przyklad Gidynskiej.

Btw - "zreszta" piszemy razem, z przecinkami tez problem...Ech, no nic.
Zycze wyjscia z depresji, otoczeniu musi byc ciezko.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-27 22:30:29

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jul 2004 22:30:26 +0200, in pl.rec.uroda "Raafi"
<r...@o...pl> wrote in <ce6e0v$s69$1@news.onet.pl>:

> [...]

oho. dalej nie umiesz cytować. i dalej masz wrażenie, że mówienie do
mnie po nazwisku jest obraźliwe. niestety dla Ciebie, nie jest. może
spróbuj coś dorymować do mojego imienia, w rodzaju Anka - skakanka...?
powinnaś dać radę.

>miernoty...

nie sądzę. chyba, że Twoja i moja definicja miernoty znacznie się
różnią.

>Śmieszą mnie idiotyczne problemy ludzi Twojego pokroju.

jasne. oczywiście. z każdej literki widać, jaka jesteś wyluzowana i
uchachana, kiedy spinasz się gorączkowo, żeby mi odpisać i nie
podłożyć się tak bardzo, jak poprzednio. co zresztą, dodajmy,
tradycyjnie już Ci nie wyszło.

> [...]
>doświadczeniami, albo własnym zdaniem, a nie durnowate czepianie się jak się

wiesz, Twoja wypowiedź w wątku o depilatorach, sugerująca plastry z
woskiem i olej w głowie, też nie była szczególnie pomocna.

>Ważne, żeby nie robić błędów ort. no i pisać w języku polskim z dużej
>litery.

wielką literą. "z dużej litery", czyli "s bolszoj bukwy" to rusycyzm.

>Ale Ty chyba panieneczko nie masz pojęcia o czym piszę.

o poprawności językowej? jeśli to, co tu prezentujesz, ma być
wyznacznikiem poprawności, to faktycznie, nie mam bladego pojęcia.

> [...]
>intelektualny kobiet z dużym biustem jest niewspółmiernie wysoki. Niestety
>Ty z pewnością należysz do tej pierwszej grupy...

interesujące. jest jakaś szansa, że podasz źródło tej fascynującej
informacji, bo AOP (Agencja Obśliniony Palec) jakoś nie do końca mnie
satysfakcjonuje...?

>Z resztą przykładów
>podobnych badań można przytoczyć bardzo, ale to bardzo wiele.

nie daj się prosić. przytocz.

an.

ps podkładasz mi się pod Hadoukena*, serio. ale nie przestawaj, takich
jak Ty jest coraz mniej na niusach.

* jak ktoś grał w Street Fightera, to wie, o co chodzi. a jak nie grał
- to może się domyśleć.

1. Data: 2004-07-28 11:55:56

Od: "Raafi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak Ty jest coraz mniej na niusach.
>
> * jak ktoś grał w Street Fightera, to wie, o co chodzi. a jak nie grał

Wiesz co Gidyńska,

Nudne jest to co piszesz i jak piszesz. Po prostu nie chce mi sie tego
czytać! Przeczytałam kawałek i aż się przestraszylam...Ziewammmmm!!!!!!!!!!!
Najbardziej rozbawiła mnie informacja o mnie, że mam depresję poporodową!!!
Nie mam jej, gwarantuję, po prostu mam (miałam) bardzo fajną zabawę z takimi
wpływowymi panienkami jak Ty. Dałaś swietnie się zwabić! Po prostu piszę
pracę o wpływie informacji netowych... Ale Ty nie wiesz o co chodzi!!!
A' propos badań nie jest to AOP, nie będę zdradzala, bo i tak nie będziesz
wiedziała o co chodzi. Chyba jesteś za głupia na takie badania! ( Biust Ci
sie nadal kurczy!)

Ponadto nie chce mi sie juz z Tobą gadać,

BO GDY GÓWNO SIĘ RUSZY TO WSZĘDZIE BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO....

Pozdr...
Życzę miłego dnia i dalszej naiwności

1. Data: 2004-07-28 12:24:58

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 13:55:56 +0200, in pl.rec.uroda "Raafi"
<r...@o...pl> wrote in <ce848a$c22$1@news.onet.pl>:

>Wiesz co Gidyńska,

wiem, ale na pewno mi powiesz.

>Nudne jest to co piszesz i jak piszesz. Po prostu nie chce mi sie tego
>czytać! Przeczytałam kawałek i aż się przestraszylam...Ziewammmmm!!!!!!!!!!!

oczywiście. wierzę Ci. małpy też dziwnie reagują na widok elementarza.

>Najbardziej rozbawiła mnie informacja o mnie, że mam depresję poporodową!!!

to raczej mało zabawne. i, zdaje się, sama coś o tym wspominałaś.

> [...]
>wpływowymi panienkami jak Ty. Dałaś swietnie się zwabić! Po prostu piszę
>pracę o wpływie informacji netowych... Ale Ty nie wiesz o co chodzi!!!

to byłoby nas dwie, prawda?

>A' propos badań nie jest to AOP, nie będę zdradzala, bo i tak nie będziesz
>wiedziała o co chodzi. Chyba jesteś za głupia na takie badania! ( Biust Ci
>sie nadal kurczy!)

och, no jasne. próbujesz mnie obrazić i wyśmiać, w nadziei, że się
odczepię. niestety złotko, żeby kogoś obrazić, trzeba powiedzieć coś
chociaż odrobinę zbieżnego z prawdą - a to Ci się jak na razie nie
udało.

>Ponadto nie chce mi sie juz z Tobą gadać,

ooooch. fatalnie. ale na pewno coś jeszcze tu napiszesz. wtedy znów
się pośmiejemy.

>BO GDY GÓWNO SIĘ RUSZY TO WSZĘDZIE BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO....

1. capsy Ci się zacięły.

2. a propos czego to miało być?

>Pozdr...
>Życzę miłego dnia i dalszej naiwności

dziękuję, pozdrawiam również, życzę większej przebiegłości w próbach
oszukania kogokolwiek.

mogłabym Ci napisać, że prawdziwy badacz, o ile w ogóle badałby
cokolwiek w usenecie, nigdy nie wcielałby się w postać tragicznie
głupiej młodej mamy, nigdy nie wyjaśniłby swoich prawdziwych
przesłanek w tak bzdurny sposób jak Ty i nigdy nie dostałby grantu
naukowego na badania reakcji na idiotkę, ale duże skupiska liter chyba
Cię przerażają, więc nie będę.

an.

1. Data: 2004-07-28 12:31:40

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 28 Jul 2004 13:55:56 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <r...@o...pl> i powiedziała:

> Po prostu piszę
> pracę o wpływie informacji netowych...

1) Wpływie na co? Na wielkość biustu?
2) Proszę nazwę uczelni i nazwisko promotora.

Zuzanka (zainteresowana)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-07-28 12:42:44

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> [...]
> wiadomość z adresu <r...@o...pl> i powiedziała:

> 1) Wpływie na co? Na wielkość biustu?
> 2) Proszę nazwę uczelni i nazwisko promotora.

Zaraz dostaniesz : "Wiesz, Krzyzaniak, zieeeeeewam, smiesza mnie Twoje
problemiki, a poza tym wlasnie pisze supertajna prace o wplywie
wielkosci nosa i uszu na tresc postow w grupach z hierarchii .pl i w
ogole to naiwna jestes, eeeech..." ;-)))

T. w obawie o zdrowie wlasne i weryfikator Gidynskiej, rownie
nieodpornej na czynniki smiechogenne ;-))

1. Data: 2004-07-28 12:57:26

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib napisał/a w news:ce8704$15sp$1@news2.ipartners.pl:

> a poza tym wlasnie pisze supertajna prace o wplywie
> wielkosci nosa i uszu na tresc postow w grupach z hierarchii .pl

Wy się śmiejecie, a problem jest poważny. Powiem Wam o co chodzi,
tylko nie rozpaplajcie tego nikomu, bo to tajemnica państwowa.
Otóż są plany limitowana dostępu do Internetu. Z sieci będą mogły
korzystać jedynie osoby, które spełnią pewne wymagania. Jednym z nich
jest prezentowanie sobą poziomu wyższego niż denno-wodorostowy. Aby
przekonać sceptyków, zasiano swoistego "wirusa" w postaci Rafi i tym
podobnych osób. Później ich posty będą podstawą do przeforsowania
projektu. Ale ciiiii, bo to top secret.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-28 13:00:25

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> [...]
> przekonać sceptyków, zasiano swoistego "wirusa" w postaci Rafi i tym
> podobnych osób. Później ich posty będą podstawą do przeforsowania

Moj monitor na pewno potrzebowal tej dawki kawy ;-))

T. w drodze po sciereczke

1. Data: 2004-07-28 13:16:27

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Raafi napisał:

> [...]
> mają inteligencję przeciętną bądź poniżej przeciętnej, natomiast poziom
> intelektualny kobiet z dużym biustem jest niewspółmiernie wysoki.

pl.rec.czarnamagia?

--
Renya
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

DrEris forte 35+
brak paznokcia na stopie.Co robić?
Farmona Nivelazione
Krem nawilzajacy.
duży minus dla AA Oligo krem dla cery mieszanej/tłustej