Depresja ?

1. Data: 2000-09-14 23:25:42

Temat: Depresja ?
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co zrobić jeśli facet w wieku 19 lat:
-często chce płakać bez powodu
-jeszcze częsciej chce mu się płakać np. oglądając smutny film a ostatnio
to nawet i czytając smutne książki.
-smuci się długo i mocno z najmniejszych problemów nie mówiąc o tych
poważnych
-bardzo słabo i kródko cieszy się radosnymi chwilami
-jest presymistą do tego stopnia, że przeziębienie kojarzy sobie
z AIDS a przejściowy brak chumoru swojej dziewczyny z rozpadem związku
-martwi się z wydarzeń które jeszcze się nie wydarzyły i być może nigdy nie
wydarzą

Czy to oby nie objaw jakiejś depresji ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

1. Data: 2000-09-14 23:53:24

Temat: Re: Depresja ?
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

PhoeniX wrote:
[..]
> Czy to oby nie objaw jakiejś depresji ?

Raczej nudy i cechy charakteru (melancholik?)

pozdrawiam
Arek

--
Zaloz swoje publiczne, prywatne lub osobiste
forum dyskusyjne: http://forum.eteria.net

1. Data: 2000-09-15 00:18:20

Od: t...@p...onet.pl (Alii) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Sep 2000 01:25:42 +0200, "PhoeniX" <n...@k...net.pl>
wrote:

>Co zrobić jeśli facet w wieku 19 lat: (..)
>Czy to oby nie objaw jakiejś depresji ?

co zrobic? cieszyc sie ze rozwoj przebiega prawidlowo.
zadna depresja. prawo wieku. niech poczeka na "przemiane lat 30" lub
gorzej , to samo ale "40" :))
to dopiero bengal

Alii
t...@p...onet.pl

1. Data: 2000-09-15 02:03:58

Od: "xkarol67" <x...@0...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -martwi się z wydarzeń które jeszcze się nie wydarzyły i być może nigdy nie

niewiem jak go dobrze znasz i jak jestes z nim mocno zaprzyjazniony......
i tez nie wiem o ile ty go sam tez mozesz ocenic... lub cala sytuacje...
tez byloby wazne jak dlugo to juz z nim tak jest... jak juz duzo rozmow
z nim prowadziles i niczego sie nie dowiedziales co go naprawde gnebi
albo on sam nie wie co sie z nim dzieje..... hmmmmm ciezko powiedziec..
to nie jest takie proste.... do niego pojsc i powiedziec "idz sie leczyc"
to nie jest zbyt delikatnie..... napewno nie pomoze. ale zaproponowal bym
tobie sie z innymi zkontaktowac ktozy go osobiscie znaja i wiecej czasu
z nim spedzaja.... nie do obgadywania jego :) tylko do wymiany wrazen.
to jest wazne zeby wykluczyc to, ze sie sam jest dosc wrazliwym i wszysko
co on robi albo powie , podwujnie i potrujnie sie na wage kladzie.
jezeli bedziecie sobi zgodni ze kazdy go w taki sposob widzi jak ty to
porozmawiajcie z nim delikatnie..... albo zpytajcie sie moze kogos kto
wie w jaki sposob do niego podejsc.... z takim powaznym tematem...
wiecej tobie nie potrafie poradzic..... nie znam sie na psychologi zabardzo
tylko na pisani programow :)))))

1. Data: 2000-09-15 07:24:32

Temat: PhoeniX
Od: "Copereq" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cze

"przejsciowy brak chumoru swojej dziewczyny z rozpadem zwiazku"

Zacytowalem to bo moim zdaniem to jest powod twoich klopotow.

Jesli nie jestes szczesliwy z kobieta to z nia porozmawiaj o probkemach
ktore Cie gnebia.

Czasami to bardzo pomaga, moze jej tez cos przeszkadza i dlatego sie obraza.

Pozdrawiam

Copereq

1. Data: 2000-09-15 08:03:43

Od: "Copereq" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cze
sorry jestem tu od nie dawna i nie wiedziolaem wszytskigo, dlatego dostales
chyba kilka postow z ta sama trescia
Copereq

1. Data: 2000-09-15 11:50:29

Od: marek <m...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

PhoeniX napisal(a):

> [...]
> -martwi się z wydarzeń które jeszcze się nie wydarzyły i być może nigdy nie

Trudno się dziwić - przecież nadchodzi koniec wieku. Zajrzyj na
pl.soc.dekadentyzm - tam sobie radzą (na swój spodób oczywiście) z takimi
problemami.
Mam nadzieję, ze to stan przejściowy.
Pozdrawiam
Marek.

1. Data: 2000-09-15 18:38:42

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

PhoeniX wrote in message <8prn0u$cu1$4@news.tpi.pl>...
> [...]
>-często chce płakać bez powodu
>-jeszcze częsciej chce mu się płakać np. oglądając smutny film a ostatnio

Ja bym podzielil zachowanie tego chlopca na dwie czesci: placz bez przyczyny
i placz nad smutnym filmem czy ksiazka.
Jesli chodzi o to drugie, nie widze w tym nic zlego. Swiadczy to o tym, ze
ma dobre serce i jest wrazliwy na czyjas niedole. Gdyby to byla dziewczyna,
nikt by napewno nie zwrocil na to uwagi, ale chlopcu nie wypada plakac;
chlopak nie powinien byc mazgajem. Sa to stare stereotypy.
Dlaczego chlopak nie moze byc dobrego serca? W moich oczach to sie tylko
chwali.
Co do pierwszej czesci, musi to byc zwiazane z jakiemis przezyciami z
dziecinstwa. Warto zasiegnac porade dobrego psychologa.

jakub

1. Data: 2000-09-15 23:28:42

Od: "Różyczka" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tata, a "PhoeniX" <n...@k...net.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Co zrobić jeśli facet w wieku 19 lat:
> -często chce płakać bez powodu
[cut]

<IMHO>
Mniej się skupiaj na sobie. Pomaga :) [nie od razu oczywiście :)]
</IMHO>

--
Różyczka

Re: CZy masturbacja jest zdrowa?
Wyklęcie się jako najlepszy sposób na stres
Trwoga
PSYCHOBOT ?????
Mam kilka ważnych pytań