Deprim - czym zastapic?

1. Data: 2005-03-19 14:33:56

Temat: Deprim - czym zastapic?
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

bedac pewnie pod wplywem reklamy (hehehe) i cierpiac na spadek nastroju
zakupilam specyfik DEPRIM w pobliskiej aptece. Przeczytalam sklad tego cuda
i dowiedzialam sie ze zawiera glownie wyciag z dziurawca, jako substancje
pomocnicze wystepuja magnez, laktoza, celuloza, talk (?!).
I przyszlo mi do glowy ze moze zamiast wydawac 15zet na kuracje 10-cio
dniowa zakupie sobie herbatke z dziurawca, ktora bez talku poprawi mi
nastroj.
Czy moj tok rozumowania jest prawidlowy?
A moze sa inne (lepsze!!!) preparaty poprawiajace nastoj? (Nie bedace
uzywkami, niestety ;-))))

pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2005-03-19 15:10:00

Temat: Re: Deprim - czym zastapic?
Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzieś czytałem że hyperycyna nie występuje w naparach wodnych... w tej
sytuacji bardziej rozsądne byłoby wcinanie zmielonego ziela (młynek do
kawy) - np. 3 torebki dziennie.

3. Data: 2005-03-19 18:57:27

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są lepsze preparaty, ale na receptę. W przeciwieństwie do obiegowych opinii
leki przeciwdepresyjne nie uzależniają. Aby polecić Ci konkretny lek, musiałbym
dużo lepiej znać Twój stan emocjonalny (ile czasu trwa smutek, czy towarzyszy
mu np. lęk, w czym upatrujesz przyczyny tego stanu rzeczy i wiele, wiele innych
szczegółów). Żeby więc uzyskać rozsądną odpowiedź, albo odpisz na priva, albo
tutaj - na forum.

Pozdrawiam

Matti

4. Data: 2005-03-19 20:44:42

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
> I przyszlo mi do glowy ze moze zamiast wydawac 15zet na kuracje 10-cio
> dniowa zakupie sobie herbatke z dziurawca, ktora bez talku poprawi mi
> nastroj.
> Czy moj tok rozumowania jest prawidlowy?

Tak, ostatnio w TVP mówili o zielarstwie i homeopatii i właśnie o dziurawcu
w kuracji antydepresyjnej.

pozdr

cherokee

5. Data: 2005-03-19 21:52:00

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

herbatka odpada. ale mozesz kupić tańsze tabletki z dziurawcem innego
producenta,np. Hyperherba labofarmu.

6. Data: 2005-03-22 17:28:14

Temat: Re[2]: Deprim - czym zastapic?
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj justy,

W Twoim liœcie datowanym 19 marca 2005 (22:52:00) mo?na przeczytaae:

j> herbatka odpada. ale mozesz kupiae ta?sze tabletki z dziurawcem innego
j> producenta,np. Hyperherba labofarmu.

IMHO leczenie sie ziolami to tylko wywalanie kasy w bloto. wiem po
sobie- validol zarlam [obrzydliwy w smaku i do ssania w dodatku]
herbatka z melisy mnie babcia poila, az w koncu sie zdenrwowalam i
poszlam do lekarza[ co najlepsze ginekologa, a po to zeby zmienic
tabletki antykoncepcyjne :>] i opowiedzialam 'co
mnie boli'i jak sie czuje psychicznie. a ten mi dal normalne antydepresanty i poki co
jest gud.
tylko troche meczy mnie to ze pic [alkoholu] przy tym nie moge, bo
nie wiem czym to grozi... a moze ktos wie cosie dziele z ludzikiem
ktory sie piwa napije po Pramolanie? :P [pytalam juz o to w innym
temacie]

--
Pozdrowienia,
Beherit

--
Gra? razem z Jimim Hendrixem i King Crimson! Jego utwory bij? rekordy popularno?ci
Beatlesów i Sinatry! Legendarny Gordon Haskell - 10.04 w Polsce!

Jakie są objawy przewlekłego zatrucia azotynami?
przedwczesne pokwitanie
Borelioza na czym polega ?
Czy na sali jest pediatra? (szczepionka przeciw grypie)
Cesarskie cięcie na życzenie?