Dermedic - polskie Vichy?

1. Data: 2003-03-28 22:23:14

Temat: Dermedic - polskie Vichy?
Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy któraś z Pań zetknęła się z polskimi kosmetykami Dermedic na bazie
francuskiej wody mineralnej?
I jakie wrażenia? Faktycznie dorównują Vichy lub La Roche?

Podzielcie się ewentualnymi spostrzeżeniami, bo waham się pomiędzy Thermal
S2 a Hydrain2. Róznica cen 2:1 mniej więcej :)

Pozdrawiam. Agutek

1. Data: 2003-03-28 22:25:51

Temat: Re: Dermedic - polskie Vichy?
Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.dermedic.pl

zapomniałam dołączyć...

1. Data: 2003-03-29 08:23:38

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> waham się pomiędzy Thermal
> S2 a Hydrain2.

Hydrain trochę natłuszcza, Thermal nie

1. Data: 2003-03-29 14:37:40

Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hydrain trochę natłuszcza, Thermal nie

A czy to znaczy, że po użyciu się błyszczy? Bo taki Nutrilogie1 mimo że
natłuszczający wchłania się idealnie i nic a nic się nie błyszczy...

1. Data: 2003-03-29 14:43:10

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy to znaczy, że po użyciu się błyszczy?
W moim przypadku tak (mam cerę mieszaną).

znalazłam kilka opinii na wizażu:
http://www.wizaz.pl/w-agora/search.php?site=ogloszen
ia&bn=ogloszenia_plotecz
ki&gosearch=1&search_user=ALL&search_mode=0&search_f
orum=ALL&search_fields[0
]=subject&search_fields[1]=body&search_date=0&patter
n=hydrain

1. Data: 2003-03-31 09:57:21

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy któraś z Pań zetknęła się z polskimi kosmetykami Dermedic na bazie
> francuskiej wody mineralnej?

Mialam probke kremu przeciwzmarszczkowego do skory dojrzalej, suchej,
normalnej lub mieszanej. Wg mnie (po tej jednej probce) - zadna rewelacja.
To znaczy, wchlania sie pieknie, to mu musze przyznac, ale z nawilzaniem
jest raczej zwyczajny i raczej nie nadaje twarzy ladnego kolorytu. Tak bez
zmian. Ale mialam jedna probke, a po jednej to malo co mozna sadzic :)
Nie mam pojecia jak się maja do VIchy :)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

Sephora - sklepy