'Diana'

1. Data: 2003-06-25 18:10:20

Temat: 'Diana'
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś coś o tej odmianie wie ?

Pozdrawiam
PP.

2. Data: 2003-06-25 18:54:51

Temat: Re: 'Diana'
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <1...@w...pl> wrote in message
news:bdcoiq$5n4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ktoś coś o tej odmianie wie ?

Igły zielone, opadające oczywiście, gałązki pogięte, szczepiona na różnych
wysokościach?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-06-25 19:45:06

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Igły zielone, opadające oczywiście, gałązki pogięte, szczepiona na różnych
> wysokościach?
> Pozdrawiam, Basia.

Modrzew tak, jest taka. Bardzo ładna zresztą. Mi chodzi o odm.
winorośli.

Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2003-06-25 20:48:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> Modrzew tak, jest taka. Bardzo ładna zresztą. Mi chodzi o odm.
> winorośli.
>
> Pozdrawiam
> PP.

Ale numer!:)))))))) Wybacz Basi,pewno już zmęczona:)

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-06-26 11:43:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

Hm, to chyba należało napisać? :-))))))

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-06-26 12:02:13

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Jun 2003, Basia Kulesz wrote:

> [...]

Zbyt wrazliwa na nasze warunki. W kazdym razie nie odwazylem sie posadzic
jej u mnie.

Pozdr.

D.P.

7. Data: 2003-06-27 18:03:01

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbyt wrazliwa na nasze warunki.
> D.P.

Skad wiesz. Jakis link bys zapodal do poczytania.

Pozdrawiam
PP.

8. Data: 2003-06-28 14:47:25

Temat: Odp: 'Diana'
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdi0t1$fr6$...@a...news.tpi.pl...

> Skad wiesz. Jakis link bys zapodal do poczytania.

A o która Dianę chodzi?
Amerykańską? Różowy klon odmiany Catawba?
Niemiecką? Silvaner x Mueller Thurgau?
Bułgarską? (Bihan x Ribi Mehour) x Cardinal?
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Tylko dlaczego ja nie widzę dwóch pierwszych listów w tym wątku??:-(
J.

9. Data: 2003-06-29 12:16:12

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie i tą ze zdjęcia na www.winnicagolesz.gal.pl - Galeria.

> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Tylko dlaczego ja nie widzę dwóch pierwszych listów w tym wątku??:-(
> J.

Tego to nie wiem.
Pozdrawiam
PP.

10. Data: 2003-06-30 09:00:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdmlbf$fr8$...@n...news.tpi.pl...

> Wszystkie

1. Diana (Catawba O.P.), USA, jagody 17x16mm, różowe, silny smak labrusca,
mrozoodporność -25, -27, dojrzewa w I dekadzie października.
2. Diana (Silvaner x Mueller Thurgau), Niemcy, jagody 14mm, zielone,
soczyste, -22 C, dojrzewa na przełomie września i paxdziernika. Dość nowa
odmiana z przeznaczeniem do wyrobu białego wina.
3. Diana (Bihan x Ribi Mehour) x Cardinal - jasnoowocowy mieszaniec deserowy
wyprowadzony w Bułgarii. Bliższych danych nie mam lecz sądzac po odmianach
rodzicielskich odmiana nie ma szans na uprawe w gruncie w naszych warunkach
klimatycznych.

i tą ze zdjęcia na www.winnicagolesz.gal.pl - Galeria.

Aaaaaa..! To już zupełnie inna bajeczka! :-))
Gdy zobaczyłem kiedys to zdjęcie (zielone jagody o nie częstym kształcie, do
złudzenia przypominajacym Letni Muskat) natychmiast zadzwoniłem do Myśliwca
i usiłowałem z niego wydusic zeznania na temat tej odmiany.
On jest w ogóle malo komunikatywny, ale tym razem był nawet jak na niego
nadzwyczaj tajemniczy. I z całej rozmowy wyszło mi na to, że jest to jakas
jego "produkcja", tzn. uwaza on, ze wyprowadził nowa odmianę. A z cech
odmiany tylko tyle wydusiłem, ze nieco bardziej mrozoodporna od Letniego
Muskata. Innych konkretów brak.
Możesz sam do Mysliwca zadzwonić i go dopytac. Może Tobie powie więcej :-))
A gdy powie to podzielisz sie wiedzą z nami :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Grubosz i plamy na liściach
Dla szwargoczacych milosnikow roz