Dieta Atkinsa

11. Data: 2002-08-29 15:41:05

Temat: Re: Dieta Atkinsa
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
news:akgkja$38u$1@news.onet.pl...
> Chcialabym zaczac owa diete ale nie wiem od czego zaczac....Czy moze ktos
mi
> cos poradzi,

od FAQ na mojej stronce
jeszcze tylko mogę dodać, że dieta jest OK ale nie staraj się przesadzać...

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

12. Data: 2002-08-29 18:11:11

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> mi
>
> od FAQ na mojej stronce
> jeszcze tylko mogę dodać, że dieta jest OK ale nie staraj się przesadzać...

o Janek W juz po wakacjach??:)) co jadłes wsród dzikich??:))

13. Data: 2002-08-29 18:34:01

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> o Janek W juz po wakacjach??:)) co jadłes wsród dzikich??:))

Oczywiście to, co jedzą miejscowi, sporo ryżu (na złość optymalnym :-) i o
dziwo schudłem o kolejne kg. W sumie już 20 kg od listopada i chyba
wystarczy?
Mogę tylko dodać, że ciężki plecak + brak samochodu + duża wilgotność +
unikanie junkfood + gorrrąco świetnie odchudza.

14. Data: 2002-08-30 01:28:07

Od: "name44" <n...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wobec tego proszę natychmiast przestać pisać o wszelkich "ozdrowieniach"
na
> diecie opty, jako że zaden z tych przypadków nie był przeprowadzany w
> warunkach eksperymentu medycznego. Wiem że łatwo widzieć źdźbło w oku
> bliźniego.
Ale, zescie sie zapetlili w dyskusji.
Ozdrowienie w warunkach "eksperymentu medycznego" , to jest przeciez
smieszne, zna ktos statystyki eksperymentow? Czy kuracja torfowa na raka
finansowana z budzetu tez byla eksperymentem?
Moj szwagier chory na SM tez bral udzial w eksperymencie 'medycznym'. Czy
wszystko musi byc zbadane, zapisane i potwierdzone przez durnowatych
lekarzy, ktorzy w pracy na etacie nie kiwna reka, a za konsultacje 15 min w
prywatnych szpitalach biora 200 zl i wtedy ich opinia jest wazna?
44

15. Data: 2002-08-30 02:07:06

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "name44" <n...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarzy, ktorzy w pracy na etacie nie kiwna reka, a za konsultacje 15 min
> prywatnych szpitalach biora 200 zl i wtedy ich opinia jest wazna?

według Leszka tak ;o)))) chyba ze to opis sukcesu na diecie opty, wtedy
stosuje nieco inne kryteria...

tomek

16. Data: 2002-09-06 07:16:44

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarzy, ktorzy w pracy na etacie nie kiwna reka, a za konsultacje 15 min
> prywatnych szpitalach biora 200 zl i wtedy ich opinia jest wazna?

Tego nikt nie sugeruje. Ew. korzystne lub nie działanie leków powinno być
zbadane i potwierdzone przez wysokiej klasy lekarzy.
Myślę, że się zgadzamy
.:-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Czy ktos z was uzywal juz SLIMTROPIC ???
kontynuacja diety:)
dieta opty - spis komplikacji zdrowotnych
hipnoza?
Prosze o informacje