hipnoza?

1. Data: 2002-08-26 12:17:51

Temat: hipnoza?
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zalamana wlasnym brakiem jakiejkolwiek konsekwencji :/
Czy ktos probowal hipnozy?

Sandra

2. Data: 2002-08-26 12:44:48

Temat: Re: hipnoza?
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jestem zalamana wlasnym brakiem jakiejkolwiek konsekwencji :/
> Czy ktos probowal hipnozy?

a moze to poporstu nie Twoj czas na odchudzanie.
Teraz sobie odpusc i sprobuj za jakis czas znowu.
Ja sie 5 lat zbieralam ..

mag.

3. Data: 2002-08-26 13:02:43

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jestem zalamana wlasnym brakiem jakiejkolwiek konsekwencji :/
> Czy ktos probowal hipnozy?

Witaj Sandro,

Mam dosc ciekawa ksiazke na ten wlasnie temat, autorstwa Elzbiety
Zubrzyckiej "Schudnac bez diety". Traktuje ona wylacznie o
psychologicznej stronie tycia, chudniecia i sporo miejsca autorka
poswiecila relaksacji i autohipnozie. Wczesniej czytalam jej inna
pozycje, podobna w tresci, ale tytulu juz nie pomne.
Nie wiem, jak skuteczne sa podane przez Zubrzycka metody, ale dosc
dokladnie opisala w niej techniki autohipnozy i po dokladnym
przeczytaniu mozna bez trudu zaczac cwiczyc.

pozdr, Iza

4. Data: 2002-08-26 15:31:00

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:akd7rb$qc8$1@news.gazeta.pl...

> a moze to poporstu nie Twoj czas na odchudzanie.
> Teraz sobie odpusc i sprobuj za jakis czas znowu.
> Ja sie 5 lat zbieralam ..

O rany? :0
Ale ja chce byc szczupla za mlodu - na starosc to juz wszystko jedno ;)

Sandra

5. Data: 2002-08-26 15:32:15

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam dosc ciekawa ksiazke na ten wlasnie temat, autorstwa Elzbiety
> Zubrzyckiej "Schudnac bez diety".

Witaj,

Wydaje mi sie, ze widzialam/slyszalam gdzies o tej ksiazce.
Zdaje sobie sprawe, ze u mnie to nie glod kaze mi jesc... :(

Sandra

6. Data: 2002-08-26 16:12:43

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał:

> Wydaje mi sie, ze widzialam/slyszalam gdzies o tej ksiazce.
> Zdaje sobie sprawe, ze u mnie to nie glod kaze mi jesc... :(

W komplecie z ksiazka trzeba miec magnetofon, poniewaz tekst
wprowadzenia w relaks, wyjscia z niego, a takze ten dotyczacy
sugestii w stanie hipnotycznym nalezy nagrac na tasme i odtwarzac,
przynajmniej na poczatku.

Wlasnie o tym pisze Zubrzycka, bo przeciez tyjemy, gdy jemy wiecej,
niz sugeruja nam osrodki glodu i sytosci. Objadanie sie to czesto
nalog, a wiec problem natury psychologicznej, a dopiero na drugim
miejscu - somatycznej.

pozdr, Iza
ps. co z Atkinsem?

7. Data: 2002-08-26 18:33:22

Temat: Re[2]: hipnoza?
Od: m...@p...onet.pl (Michał Grabowski) szukaj wiadomości tego autora

cos na ten temat mozna dostac na :

http://foley.com.pl

--
Best regards,
Michał mailto:m...@p...onet.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

8. Data: 2002-08-26 19:14:43

Od: "Marzena" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokladnie opisala w niej techniki autohipnozy i po dokladnym
> przeczytaniu mozna bez trudu zaczac cwiczyc.

Ja słyszałam o książce "Poskromić smoka diety" , niestety nie pamiętam
autora . (Bywała w rozmaitych supermarketach .) Przejrzałam ją , niezła .
Mówi właśnie o tym , jak radzić sobie z odchudzaniem od strony
psychologicznej , a to jest ciężki orzech do zgryzienia . Łatwiej poradzić
sobie z głodem , niż ze zniechęceniem i poczuciem krzywdy ( przynajmniej u
mnie tak to wyglądało ) .
pozdrawiam
Marzena

9. Data: 2002-08-27 11:21:23

Od: "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja Mamusia próbowała hipnozy... polegało to na wyobrazeniu sobie zjazdu
windą....
Schudła 9 kilo ale potem znów przytyła. Bardzo lubi chlebek.
Siewka!

--
Pan z przedziałkiem : " Znam tylko smak wódy, wody, śliny i atramentu,
Ale jaki smak ma krew? "

Użytkownik Offelia <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:akd69k$fha$...@n...onet.pl...
> Jestem zalamana wlasnym brakiem jakiejkolwiek konsekwencji :/
> Czy ktos probowal hipnozy?
>
> Sandra

Prosze o informacje
Leki wspomagające odchudzanie
Co kto je i jak wyglada
Negatywny wpływ żywienia optymalnego na układ krwionośny
List pani dr. Barbary Dąbrowskiej