Dieta Atkinsa - 2 tygodnie i co potem?

21. Data: 2005-01-25 20:46:32

Temat: Re: Dieta Atkinsa - 2 tygodnie i co potem?
Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> czy to jest coś zlego ??

Czarnyjanku, skoro hematolog się martwi to znaczy, że pewno jest. Poczytaj:

http://www.mercola.com/2003/jul/26/excess_iron.htm

--
Ździho

22. Data: 2005-01-25 21:23:25

Od: "ulaaa" <uzaj[wytnij_to]@wl.sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma dyskusji jeno 2 monologi
sorki ale ucinam

23. Data: 2005-01-25 22:41:29

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jest ktos w niepelnej zdrowotnosci oznacza, ze NIE jest zdrowy.
> Co do drugiego zdania, po prostu nie ma dyskusji. To po jaka cholere ludzie
> chca sie odchudzac? Tylko po to by byc ladnym? By zmiescic sie w standardowy
> rozmiar?
> A moze tez po to by zmniejszyc nadcisnienie, opuchlizne nóg, żylaki,
> cholesterol, ilosc glukozy we krwi, zadyszke przy wejsciu na kilkanascie
> stopni i wiele wiele innych?
> Nie pocieszaj sie. Ludzie ze "znaczna nadwaga" to nie sa ludzie zdrowi.

Zgadzam się, ale przypadki, w których ludzie odchudzają się dla zdrowia
zdarzają się zdecydowanie rzadziej, niż te, w których pacjentom chodzi o
atrakcyjny wygląd. Drugim powodem jest wspomniana zadyszka przy nawet
niewielkim wysiłku. W każdym razie tak na mój gust.

Pozdrawiam
Avena

24. Data: 2005-01-26 09:56:14

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
> wiadomości news:PsxJd.10197$2e4.7637@news.chello.at...

> a czy tak wysoki wskaznik utrzymujący się przez jakiś czas to cos złego???

nie wiem czy to co zlego? w tym problem. wiele osob mowi ze jakby bylo za
malo to byloby zle
ale ja chce wiedziec czy nie jestem na cos chory przez to moje inne zycie
jak cos wiesz napisz - potrzebuje jak najwiekszej liczby opinii

> to jest wada diet niskokaorycznych

kazda dieta ma swoje wady i co gorsza skutki na przyszlosc
nie wiem co juz jest wazniejsze, chudniecie dalej czy utrzymywanie tego co
jest
waze 103 kg przy 168 cm czyli nadal mam otylosc olbrzymia ale z drugiej
strony nie wygladam zle

> jesli chodzi o skladniki mineralne to sa one uzupelniane
>
> zdrowa dieta nie wymaga suplementacji

a jaka dieta jest zdrowa ?
ja to rozumeim tak ze nie wroce juz do jedzenia przed odchudzaniem -
zwieksze kalorycznosc stopniowo do maks 2000kcal dziennie
i to wszystko. duzo siedze przy kompie ponad 9 h dziennie, jak mialbym jesc
tyle co mowia badania czyli ok 3600kcal dziennie to
znowu przytyje. mozna dolozyc wiecej ruchu ale sa okresy w mojej pracy (
jestem wdrozeniowecem IT ) ze nie mam kiedy isc na basen lub pojezdzic na
rowerze
wiec musze jesc mniej.

> wszelkie wskazniki zwiazane z anemia czyli zelazo itp sa tez ok
>
> czy to jest coś zlego ??

nie wiem. moze nie moze tak. nie mam jeszcze pojecia i bede sie staral to
wyjasnic jak najszybciej bo mnie to martwi i powoli spedza sen z powiek

25. Data: 2005-01-26 11:24:52

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:2PJJd.10589$2e4.5531@news.chello.at...

> [...]
> ale ja chce wiedziec czy nie jestem na cos chory przez to moje inne zycie
> jak cos wiesz napisz - potrzebuje jak najwiekszej liczby opinii

tutaj to ci raczej nikt nie pomoze .tylko bezposredni kontakt z dobrym
lekarzem a najleoiej konsultacja z kilkoma

> kazda dieta ma swoje wady i co gorsza skutki na przyszlosc

własnie o to chodzi ,że nie kazda.

> [...]
> jest
> waze 103 kg przy 168 cm czyli nadal mam otylosc olbrzymia ale z drugiej

imo nadal powinienes gubić kg

> a jaka dieta jest zdrowa ?

tak ,ktora nie wymaga suplementacji tj. taka ,ktora dostarcza wszystkie
potrzebne składniki

> ja to rozumeim tak ze nie wroce juz do jedzenia przed odchudzaniem -
> zwieksze kalorycznosc stopniowo do maks 2000kcal dziennie
> i to wszystko.

przy spowolnieniu metabolizmu jest duze prawdopodobieństwo,ze bedziesz tył
nawet przy 1000 kalbaczniejsza uwage zwróciłbym na jakośc pozywienia
,szczególnie na weglowodany.podpowiedz dietetykowy o zywnosci
niskoglikemicznej nie ustawi twja diete w tym kierunku = zwiekszenie ilosci
kalorii

> [...]
> jestem wdrozeniowecem IT ) ze nie mam kiedy isc na basen lub pojezdzic na

aktywnosć fizyczna to nie tylk chudniecie ale wiele róznych pozytecznych
rzeczy :))

> nie wiem. moze nie moze tak. nie mam jeszcze pojecia i bede sie staral to
> wyjasnic jak najszybciej bo mnie to martwi i powoli spedza sen z powiek

to co napisałem wyzej- konsultacja u kilku lekarzy

26. Data: 2005-01-26 20:29:09

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> tutaj to ci raczej nikt nie pomoze .tylko bezposredni kontakt z dobrym
> lekarzem a najleoiej konsultacja z kilkoma

no i gubie ok 2 kg na miesiac - dietetyk cieszy sie bo zaczal sie wczesniej
o mnie bac
jak guibilem ponad 5kg na miesiac
pamietaj ze wazylem w lipcu 136,5kg - moje marzenie to zejsc ponizej 100kg i
doprowadzic sie do max 85kg
ale musze uwazac i sluchac roznych rad wiec czytam te grupe dosc czesto
problem w tym ze dopiero jak ja zadam jakies pytanei to dostaje cos
konkretnego reszta tematow jest conajmniej smieszna :)

> tak ,ktora nie wymaga suplementacji tj. taka ,ktora dostarcza wszystkie
> potrzebne składniki

poprosze o szczegoly, wystarcza same hasla :)

> [...]
> rzeczy :))

> 600

> to co napisałem wyzej- konsultacja u kilku lekarzy

spoko czekam na konsultacje jeszcze 2 lekarzy w tym hematologa.
zobaczymy co wyjdzie, poczytalem troche ze duzy wskaznik ma kiepska
interpretacje:)
wszyscy pisza jak jest za maly

mi sie zmniejszyl dzisiaj dostalem wyniki - 2 mce temu mialem go 700 teraz
mam 500
max moze byc 365 wiec moze jednak uda sie go zmniejszyc

Zamiennik pieczywa przy Atkinsie
20 kg do czerwca
Prażone orzeszki ziemnie ....
Jak wyleczyć anemię?