MM-jogurty owocowe

1. Data: 2005-01-21 14:18:27

Temat: MM-jogurty owocowe
Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa na naszym rynku dostepne jakiekolwiek jogurt owocowe zgodne z MM?
Niskotłuszczowe, bez dodatku cukru...Czy jogurt jogobella w wersji light
spełnia kryteria MM? Niby 1,1 (bodajże) tłuszczu, słodzony słodzikiem...a
moze znacie jakies inne jogurty...
Uwielbiam naturalne, ale czasami chciałabym zjesc owocowe..

2. Data: 2005-01-21 14:19:49

Temat: Re: MM-jogurty owocowe
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skapula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spełnia kryteria MM? Niby 1,1 (bodajże) tłuszczu, słodzony słodzikiem...a

No właśnie jogobella light spełnia :)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2005-01-21 16:22:20

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

skapula napisał/a:

> [...]
> moze znacie jakies inne jogurty...
> Uwielbiam naturalne, ale czasami chciałabym zjesc owocowe..

Ja jak chcę owocowy to wrzucam do naturalnego trochę dżemu MM i też jest
dobry ;)

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

4. Data: 2005-01-21 16:25:54

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał/a:

> No właśnie jogobella light spełnia :)

Tak? Ja się zastanawiałam ostatnio czy ten słodzik to MM jest, może bym i
kupiła taki gotowy owocowy, chociaż... pewnie pomarańczowych nie mają?
(super prosty przepis na pomarańczowy jogurt: jogurt 0% tłuszczu + dżem
pomarańczowy MM, dobrze wymieszać, jeśli za mało słodki dorzucić dżemu lub
fruktozy :))

Pozdrawiam
Koko-sanka

5. Data: 2005-01-21 16:30:47

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <"Koko(myœlnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl>
napisał w wiadomości news:1xnctq8domq8s$.6f14yyn5cmc9.dlg@40tude.net...

> Tak? Ja się zastanawiałam ostatnio czy ten słodzik to MM jest, może bym i
> kupiła taki gotowy owocowy, chociaż... pewnie pomarańczowych nie mają?

Słodzik jest MM, ale to straszne świństwo, więc ja akurat używam
sporadycznie. Pomarańczowych nie mają, jest jeden fajny - cos egzotycznego,
jakieś limonki czy maracuja... Niezły :)

> (super prosty przepis na pomarańczowy jogurt: jogurt 0% tłuszczu + dżem
> pomarańczowy MM, dobrze wymieszać, jeśli za mało słodki dorzucić dżemu lub
> fruktozy :))

Na marginesie... nie mogę prawie nigdzie dostać odpowiedniego jogurtu
naturalnego :/
Można też po prostu z owocami zmiksować i pofruktozić :)))
Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2005-01-21 17:55:57

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Słodzik jest MM, ale to straszne świństwo, więc ja akurat używam
> sporadycznie.

kazdy słodzik to syf .zalecany jest tylo na początku kiedy niemozna sie obyć
bez cukru :0

> Na marginesie... nie mogę prawie nigdzie dostać odpowiedniego jogurtu
> naturalnego :/

kazdy jogurt naturalny jest odpowiedni .nie ma znaczenia czy ma 0 czy 2 %
tłuszczu

7. Data: 2005-01-21 21:16:38

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał/a:

> Na marginesie... nie mogę prawie nigdzie dostać odpowiedniego jogurtu
> naturalnego :/

Ja kupuję w Tesco jogurt naturalny 0% Obory, bardzo dobry ;)

> Można też po prostu z owocami zmiksować i pofruktozić :)))

Mmmm... takie jedzonko to pychotka, jeszcze jak zmiksujesz z mrożonymi
owockami... marzenie ;) Jutro lecę po mrożone truskawki ;)

Pozdrawiam
Koko-sanka -2,5kg od 17.01.2005 ;)

8. Data: 2005-01-22 13:36:37

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kazdy jogurt naturalny jest odpowiedni .nie ma znaczenia czy ma 0 czy 2 %
> tłuszczu

Zależy do czego. Na mm używa jogurtu do 1,5% tłuszczu.
Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2005-01-22 14:30:03

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zależy do czego.

do jedzenia

Na mm używa jogurtu do 1,5% tłuszczu

sam montiniak pisze ,ze nie ma znaczenia czy jogurt ma 0 czy 2 % tłuszczu
a o tłuszczu zawartym w mleku pisze,że jest _RACZEJ_ zły.

10. Data: 2005-01-22 15:00:52

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mm używa jogurtu do 1,5% tłuszczu
>
> sam montiniak pisze ,ze nie ma znaczenia czy jogurt ma 0 czy 2 % tłuszczu
> a o tłuszczu zawartym w mleku pisze,że jest _RACZEJ_ zły.

Praktycznie wypróbowane... No i do posiłków węglowodanowych...
Kobiety trudniej chudną niż mężczyźni. Niektóre zalecenia Montignaca trzeba
trochę zaostrzyć, żeby zwiększyć skuteczność :)
Pozdrawiam, Agata

Jedziemy na zakupy.
Mało jem a tyję
Zarabianie w domu
Cannabis.cal.pl - Twój Sklep z nasionami marihuany !
co lepsze