Dieta MM -dzien I

1. Data: 2003-06-10 06:17:00

Temat: Dieta MM -dzien I
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani....

Poraz chyba 100000000 wzielam sie w garsc......
Postanowilam rozpoczac wyszystko od nowa...;)))
Od dzis rozpoczynam swoj pierwszy dzien diety.....!!!

Trzymajcie za mnie kciuki....

pozdrawiam....

2. Data: 2003-06-10 07:43:59

Temat: Re: Dieta MM -dzien I
Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Poraz chyba 100000000 wzielam sie w garsc......
> Postanowilam rozpoczac wyszystko od nowa...;)))
> Od dzis rozpoczynam swoj pierwszy dzien diety.....!!!
> Trzymajcie za mnie kciuki....

Trzymam, trzymam!! Sama również zaczynałam kilka razy, lecz rezygnowałam
zniechęcona brakiem efektów. No ale ja to w ogóle jestem odporna na wiele
rzeczy, a Tobie na pewno się uda :) Powodzenia i wytrwałości życzę.

pozdrawiam,

Ps. Odezwij się za jakiś czas i pochwal spadającą wagą ;)

3. Data: 2003-06-10 07:46:08

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lara wrote:

> [...]
> zniechęcona brakiem efektów. No ale ja to w ogóle jestem odporna na wiele
> rzeczy, a Tobie na pewno się uda :) Powodzenia i wytrwałości życzę.

Dziekuje...Od razu razniej :)))))

> Ps. Odezwij się za jakiś czas i pochwal spadającą wagą ;)

Napewno....mam nadzieje, ze nie dlugo ;)))

Biotonic
Moja DO- KONIEC!
mm A DIETA ROZDZIELNA
Nie tyje.