Dieta Montignac

1. Data: 2009-03-08 10:04:06

Temat: Dieta Montignac
Od: "Lokomotywek" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat diety Montignac polegającej na
spożywaniu pokarmów o niskim IG?
Szczegóły w książce Michel Montignac "Jeść aby schudnąć" oraz na stronie
http://dietamm.com/index.php
Pozdrawiam Leszek Z.

2. Data: 2009-03-08 10:48:29

Temat: Re: Dieta Montignac
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Mar 2009 11:04:06 +0100, Lokomotywek wrote:

> Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat diety Montignac polegającej na
> spożywaniu pokarmów o niskim IG?

Było tu o tych dietach sporo jakiś czas temu, czy skorzystanie z googla
naprawdę przerasta Twoje możliwości intelektualne?...

Moja osobista opinia jest taka, że z diet opartych w założeniach o
indeks glikemiczny zdecydowanie bardziej sensowna wydaje mi się dieta
south beach.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

Dobry seksuolog w Warszawie - szukam dla partnera
deformacje ciała
emg i co dalej
Orzeczenie o niepelnosprawnosci a astma
krzywa cukrowa