Dieta Optymalna

11. Data: 2002-02-24 12:30:28

Temat: Re: Dieta Optymalna
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alf" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
news:a59vqc$dl7$1@news.tpi.pl...

> tego
>
> Jak to jest wszystko co wiesz to gratuluje...Myslalem, ze dyskutujac
> tak zawziecie przynajmniej odrobine zapoznasz sie z przedmiotem....

primo nie dyskutuję zawzięcie, ostatnio dla tej grupy nie mam czasu (401
wiad. nie przeczytanych), tak wpadłem żeby się pośmiać, secundo wera pytała
o krótką treściwą definicję i taką podałem, a tertio to z przedmiotem
zapoznałem się chyba lepiej od "tfurcy", tfuj.

> PS. i jeszcze wcinasz sie nie pytany

to jest grupa dyskusyjna, nie podoba się to.....

tomek

12. Data: 2002-02-24 12:37:20

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Trzy idiotyzmy w jednym zdaniu, to nawet ten na B nie potrafi.

Kto to B? ostatnio nie jestem w temacie....

> Po pierwsze nie jest to rodzaj głodówki, tylko dostarczanie człowiekowi
> akurat tego co potrzebuje, ani za dużo, ani za mało. Właściwie, to tę
> informację należało by zakwalifikować nie jako idiotyzm, chociaż nim jest,
> ale jako świadome kłamstwo rozpowszechniane publicznie. Czy ktoś wie jakie
> można by wyciągnąć konsekwencje prawne w stosunku do Tomka?

a ja spokojnie podejmę proces, i jestem pewien że bym wygrał. To jak, do
prokuratury...? Krótka definicja głodówki, pomiar aktywności organizmu na DO
(wszyscy "aktywiści" mają objawy obniżonej aktywności która z reguły wiąże
się z okresem głodu) etc

> Po drugie, to taki sposób odżywiania był weryfikowany przez parę milionów
> lat ewolucji człowieka.
> Poczytać można sobie na ten temat np. w "Świecie Nauki" lipiec 1994 "East
> Side Story: początki rodzaju ludzkiego", lub "ŚN" Grudzień 1992
> "Padlinożerstwo, a ewolucja człowieka", albo też "Problemy" 2/1984
> "Szczęśliwi łowcy i zbieracze epoki paleolitu".

z pewnością nosili ze sobą wagi analityczne. Nie sądzę aby w historii
ludzkości znalazł się jeden człowiek stosujący DO. Jedli po prostu dużo
więcej, nie zagłębiając się w to co jedli

> Jako, że jesteś wegetarianinem, to zacytuję Ci fragment z ostatniego
> artykułu:

może ja powklejam jakieś bzdury, na przykład ostatni wiersz mojej znajomej?

> Po trzecie dieta optymalna właśnie zapobiega tworzeniu się nadmiernej
ilości
> wolnych rodników w organiźmie. Na żadnej diecie nie powstaje tak mało
> wolnych rodników jak na optymalnej.

zdaje się że wolne rodniki to podstawa krytyki DO? Na żadnej innej diecie
nie odcina się tak drastycznei ilości przeciwutleniaczy.

> Jest w tym Twoim zdaniu jeszcze czwarty idiotyzm, który mówi o
> "wprowadzaniu" wolnych rodników do organizmu. Wolny rodnik jest cząsteczką
> wysoce reaktywną i jej czas życia jest bardzo krótki, rzędu mikro, czy
> milisekund. Nie jest więc możliwe spożywanie wolnych rodników.

być moze w tym jednym punkcie się pomyliłem. Ktoś coś wie na ten temat?

> I tłuuuuste..be
>
> Tłuste be, ale cztery idiotyzmy w jednym zdaniu potrafisz...

jeden co najwyżej, jeden

tomek

13. Data: 2002-02-24 13:46:02

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hombre llamaro "" escribe mucho importando frazesos:

> To jest bardziej sekciarski swiatopoglad, który pod przykrywka
> "atrakcyjnej diety" słuzy wyciagnieciu kasy od zagubionych ludzi.
> wydaje mi sie ze optymalni poiwinni sie udzielac na grupie
> pl.soc.religia,gdyz tam jest miejsce dla "swiatopogladowych oszołomów".

obyś w złą godzinę nie wypowiedział, na pl.soc.religia i tak już się roi od
katolickich oszołomów, więc optymalnych tam już nie potrzeba :-)

--
Yano
"Kazdy myslacy czlowiek jest ateista" (E.Hemingway)

14. Data: 2002-02-24 14:40:09

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c78de2a$...@n...vogel.pl...

> zdaje się że wolne rodniki to podstawa krytyki DO? Na żadnej innej diecie
> nie odcina się tak drastycznei ilości przeciwutleniaczy.

Na przykład witaminy E? :-))

Pozdrawiam,
Karolina

15. Data: 2002-02-24 14:58:13

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> [...]
> o krótką treściwą definicję i taką podałem, a tertio to z przedmiotem
> zapoznałem się chyba lepiej od "tfurcy", tfuj.

ja nie mowie glosno "tfu" jak widze kotlet sojowy - po prostu ich nie jadam

> to jest grupa dyskusyjna, nie podoba się to.....

po Twoich wypowiedziach mam wrazenie ze raczej Battle-Net

16. Data: 2002-02-24 15:07:40

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wera" <v...@w...pl> wrote in message
> wystarczy ze poczytalam posty o minusach...
> juz mi chyba starczy tej wiedzy....
> moze zalozymy sekte AntyOpty ;)

wolny wybor, a grupa sluzy po to zeby podzielic sie doswiadczeniami
ja nie napadam wegetarian ani nie ublizam im od sekty (chociaz IMO bardziej
sie kwalifikuja)
na diecie wege wytrzymalem zaledwie miesiac i zle sie czulem, a na opty bylo
OK,

ja mialem tak a znam innych co mieli inaczej... koniec i bomba....

PS. Prosze Panstwa - ograniczajmy sie do faktow i merytorycznej dyskusji
bo grupa sie zamieni w jedna wielka pyskowke

17. Data: 2002-02-24 15:10:29

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

nastepny...

18. Data: 2002-02-24 21:25:21

Od: "veronika" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"alf" <s...@a...pl> wrote in message news:a5ava9$4a2$1@news.tpi.pl...

> [...]
>
> PS. Prosze Panstwa - ograniczajmy sie do faktow i merytorycznej dyskusji
> bo grupa sie zamieni w jedna wielka pyskowke

na necie znalazlam strone o opty i tam byl przykladowy jadlospis....
http://www.republika.pl/ikoiko/jadlospis.html
codzinnie prawie 3000 kcal.... a z tego co wiem, to dla kobiet dzienna
'dawka' wynosi cos kolo 1500 - 1800...
czy przy takim odzywianiu naprawde mozna schudnac???

19. Data: 2002-02-24 21:47:23

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja nie mowie glosno "tfu" jak widze kotlet sojowy - po prostu ich nie
jadam

a ja czasem mówię tfuj na widok bojówki ALF (zbieżność przypadkowa). Wiesz,
co to ALF?

> po Twoich wypowiedziach mam wrazenie ze raczej Battle-Net

ja tylko podałem swoją opinię, zresztą zbieżną z opinią większości ;o)))

tomek

20. Data: 2002-02-25 09:07:41

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Kto to B?

Wystarczy, że on wie :-)

ostatnio nie jestem w temacie....

W ogóle ostatnio jesteś w jakimkolwiek temacie?

> a ja spokojnie podejmę proces, i jestem pewien że bym wygrał. To jak, do
> prokuratury...?

Na razie jeszcze nie otrzymałem info o grożących konsekwencjach prawnych za
rozpowszechnianie kłamstw w internecie. Obawiam się, że jest tu luka prawna.
:-(

Krótka definicja głodówki, pomiar aktywności organizmu na DO
> (wszyscy "aktywiści" mają objawy obniżonej aktywności która z reguły wiąże
> się z okresem głodu) etc

Ha ha ha. Jesteś badaczem, który mierzy aktywność ilością postów na grupie?
To wpadnij na psw, tam dopiero jest głodówka.

> z pewnością nosili ze sobą wagi analityczne.

Z pewnością bardzo trudno było o pokarm i nie jedli za dużo.
Z pewnością też szpik nie zawiera węglowodanów.

Nie sądzę aby w historii
> ludzkości znalazł się jeden człowiek stosujący DO. Jedli po prostu dużo
> więcej, nie zagłębiając się w to co jedli

Obejrzałeś chociaż jeden program popularno naukowy na ten temat?
Przeczytałeś coś?
Propagujesz "jedzenie dużo więcej"?

> może ja powklejam jakieś bzdury, na przykład ostatni wiersz mojej
znajomej?

Może oprócz wierszy swojej znajomej poczytasz sobie jakieś teksty pisane
przez naukowców? Fragment, który zacytowałem napisał archeolog.

> ilości
>
> zdaje się że wolne rodniki to podstawa krytyki DO? Na żadnej innej diecie
> nie odcina się tak drastycznei ilości przeciwutleniaczy.

Najlepszymi naturalnymi przeciwutleniaczami są wit A i wit E. Obydwie
działają w innym zakresie stężeń tlenu uzupełniając się wzajemnie. Obydwie
rozpuszczają się w tłuszczach.

Pozdrawiam
Leszek

Pomiar tłuszczu?
Czy to moze byc sposob???
Cambridge
Mam 12 lat i chcę schudnąć do końca kwietnia
jakie papu jest dobre na lepsza przemiane materii