"Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom

51. Data: 2007-03-26 21:19:17

Temat: Re: Re:
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
news:eu8og1$1e0$1@news.onet.pl...

> Ucieszyłaś się, że cię jeszcze w komentarzu zauważyłam? ;)

zauwazasz mnie stale, tyle tylko, ze nie zawsze umiesz zabrac glos.
pyskowki i dogadywania masz opanowane, gorzej z faktami.

> Powyżej odezwałam się NIE DO ciebie.

i co z tego....

tm

> No i? Czego nie rozumiesz? Migrenę warunkują chronicznie powracające
> ataki.

cos nie umiesz jednak tego angielskiego.

> Dostałaś histerii?

w czasie histerii sie nie smieje. znow nie znasz sie na medyzynie.

>Śmiej się dalej śmiej, ze swojego "zdrowia z migreną"...
> I łykaj te swoje pastylki nie na chorobę... ;>

dzieki. umiem sie tym zajac. jak bede juz miala tyle lat co Ty, i bede
juz w wieku menopauzalnym, wtedy juz nie bedzie mi to tak potrzebne.

> 1. Rozmowa z tobą jest permanentnie biciem piany, już szkoda mi na ciebie
> czasu.

to nie komentuj typu dogadywania a dyskutuj. nie bij piany po prostu.

> 2. "Pokaż mi paluszkiem", gdzie tam jest napisane, że migrena NIE JEST
> chorobą?
> (pytanie retoryczne, jakby co).

jakby co to doucz sie anglieskiego.

> 3. Nie znasz definicji pojęcia: "choroba"
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=choroba dziwne, jak na lekarkę... może ty
> jednak nie jesteś lekarką, bo to aż dziwne, żeby tak infantylne teksty
> pisała
> lekarka...

nie dziwne jak na byla pielegniarke pewno po jakies dwuletniej szkolce.
ktra jak kliknie w googiel to potem sie tym posilkuje.

> 4. W świętym linku który podałaś napisano "Patients", czy to może znaczy:
> "pacjenci"? ;) a jeśli tak, to pacjenci oznacza osoby, których
> dotyczy jakaś choroba (a mowa jest tam o migrenie)
> http://www.slownik-online.pl/kopalinski/6db29261cfe7
eb91c125657300831d9b.php

i znow. Krysia cos znalalza i sie tego trzyma. jak tluszczy. reszta sie nie
liczy. pacjent to osoba idaca do lekarza. nie kazdy pacjent idzie bo
jest chory.

> Natomiast definicja "zdrowia" wg słownika j.polskiego brzmi:
> "ZDROWIE stan normalnie, prawidłowo funkcjonującego, niedotkniętego
> chorobą,
> żywego organizmu".

dokladnie. jestem zdrowa. nie jestem dotknieta choroba.

> 5. Wcześniej napisałaś mi, że jestem głupia, wobec tego przestaję cię
> szanować...
> W dodatku nigdy nic sensownego nie wnosisz do dyskusji poza oznajmianiem
> światu swojej lekarskiej "wyższości", pisaniem głupot, sprzecznych
> informacji
> i wycieczkami ad personam - czyli jesteś zwykłym żenującym trollem.
> Niestety...

piszesz o sobie? wow.

> Może za dużo łykasz tych p/migrenowych tabletek? I stąd ta niespójność w
> twoich
> tekstach, no i popracuj nad ortografią:

na pewno bierze sie to z diety. brak mi smalcu.

> 6. Zaklinanie migreny, że nie jest chorobą, jest tylko zwykłą mantrą
> życzeniową
> i świadczy o twojej żałosnej bezradności w wyleczeniu się z własnej
> migreny,
> pani doktor... bidulka, nawet nie wiesz czy jesteś chora, czy nie
> jesteś... ;[

glupias. strasznie.

> A w ogóle to... mądra głowa - nie boli... ;)

i wlos sie nie trzyma- jestes lysa???

> P.S. Ten post też pokaż swojemu neurologowi :)
> Hmm... tylko po co ci neurolog, skoro jesteś zdrowa?
> A może on się śmieje, że ma taką głupią-wykształconą pacjentkę... (?) 8)
> Ile on na tobie zarabia?... ;)

Krysiu, byla pielegniarko, do lekarza nie chodzi sie tylko z choroby....
(czy do mnie chodza _pacjenci_ gdy _tylko_ sa chorzy_?? bo wiesz
oni sa _pacjentami_) zgadnij chociaz, bo na wymyslenie to chyba za ciezko
bedzie.

iwon(K)a

52. Data: 2007-03-26 23:15:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czasu.
> 2. "Pokaż mi paluszkiem", gdzie tam jest napisane, że migrena NIE JEST

pokazuje

http://www.ninds.nih.gov/disorders/migraine/migraine
.htm
(pod disorder a nie disease)
http://www.headaches.org/consumer/topicsheets/migrai
ne.html
tu jako "vascular headache"
http://www.migrainesolutions.com/migraine_resources/
migraine_glossary.html
a condition with symptoms that include headache
http://www.neurologychannel.com/migraine/
headache
i moze ostatnie z Mayo Clinic
http://www.mayoclinic.com/health/migraine-headache/D
S00120

i teraz retorycznie sobie odpowiedz.

iwon(K)a

53. Data: 2007-03-27 06:13:14

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eu9cat$5i4$...@n...onet.pl...
> nie zrobia. Krystyna tu kiedys twerdzila, ze jestes wytluszczony od
> srodka i nie grozi ci np sucha skora. ona np przestala uzywac
> kremow do rak. wysmarowane od srodka.

no widzisz, jest ekonomiczny sposob na zmarszczki :)

> amen. jest wyrocznia......

a jak to sie ma do stanu uzebienia u kotowatych?

Jurek

54. Data: 2007-03-27 06:18:56

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eu9cmh$6lb$...@n...onet.pl...
> ty masz natomiast problem z rozdwojeniem jazni. jak ci pasuje krysia lub
> ten jeden optymalny to wyrocznia, jak nie pasuje to juz nie wyrocznia.
> zdecyduj sie moze co nie? bo masz powazny problem niewiarygodnosci.

a wiec po zdewastowaniu zebow u twojego kota , teraz usilujesz "odwrocic
kota ogonem"!? , jako lekarz (tak o sobie pisalas!) masz powazny problem z
logika. Jak Ci pasuje, to to co napisze jeden opty jest wiarygodne i
ekstrapolujesz to na wszystkich opty, a jak Ci nie pasuje to to jest nic nie
warte, bo Ty jestes lekarz to wiesz! :))))) a kto napisal (i gdzie) ze opty
NIGDY nie beda miec zmarszczek?

Jurek

55. Data: 2007-03-27 07:27:23

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> nie zrobia. Krystyna tu kiedys twerdzila, ze jestes wytluszczony od
> srodka i nie grozi ci np sucha skora. ona np przestala uzywac

Z tego co mi wiadomo, Krystyna posługuje się wiedzą, nie słyszałem aby
jeździła do Pytii czy innej wróżki.
Czerpie inną wiedzę aniżeli Ty Iwonko. Zacytuję Twoje spostrzeżenia z grupy
"medycyna"...:

sa pewne wytyczne kiedy mozna wykonac tylko zdjecia zgryzowe- dzieci,
mlodziez itp)
takie zdjecia powtarza sie
co 3- 5 lat, a co roku wykonuje rutynowo 4 (2) zdjec zgryzowych. i to tez
traktuje sie
jako "standard of care". dawka owego promieniowania jest mala, i sumarycznie
calkowicie bezpieczna. w dobie fotografii digital, zupelnie nie powinno sie
tym juz tak martwic. generalnie majac porownanie z Polska gdzie tych zdjec
nie wykonywalo sie, moge stwierdzic, ze ogromna duza liczba chorob
(prochnica, chorby przyzebia itp) zostawala niewykrywalna
Iwonka

Z tego postu wynika, że próchnica powstaje również (czy tylko?) z
niezrobienia zdjęć rentgenowskich zębów.
Nie powiem, ciekawa wiedza...
Pozdrawiam Jurek M.

56. Data: 2007-03-27 07:31:51

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten jeden optymalny to wyrocznia, jak nie pasuje to juz nie wyrocznia.
> zdecyduj sie moze co nie? bo masz powazny problem niewiarygodnosci.

Psychiatrzy opowiadali sobie ciekawe przypadki chorób pacjentów.Jeden
opowiada koledze, że ma jednego pacjenta z rozdwojeniem jaźni. Na to kolega,
że nie widzi w tym przypadku nic szczególnego. Na to ten: może
nieszczególny, ale obydwaj mi płacą...
Pozdrawiam Jurek M.

57. Data: 2007-03-27 07:37:55

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie warte, bo Ty jestes lekarz to wiesz! :))))) a kto napisal (i gdzie) ze

Wwieloletni optymalni rzeczywiście nie mają zmarszczek, ale takich opty jest
bardzo mało. Dr Kwaśniewski ma cerę człowieka 20-letniego, czy się to komu
podoba czy nie. Na tej cerze "widać wyraźnie", że zmarszczki nie mogą się u
niego pojawić... Ma 70 lat. Ale nie ma optymalnych (poza rodziną doktora
Kwaśniewskiego), którzy odżywialiby się optymalnie 40 lat.
Pozdrawiam Jurek M.

58. Data: 2007-03-27 11:55:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Iwonka
>>
> Z tego postu wynika, że próchnica powstaje również (czy tylko?) z
> niezrobienia zdjęć rentgenowskich zębów.

o tak. tak wynika??? acha, to ja juz nie mam wiecej pytan
na temat twojego IQ....

iwon(K)a

59. Data: 2007-03-27 11:56:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no widzisz, jest ekonomiczny sposob na zmarszczki :)

ano.

> a jak to sie ma do stanu uzebienia u kotowatych?

ze jak cos powie, to koty sie marcuja.

iwon(K)a

60. Data: 2007-03-27 11:57:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie warte, bo Ty jestes lekarz to wiesz! :))))) a kto napisal (i gdzie) ze

a Ty jak nie masz juz nic do powiedzenia, to piszesz
1. o kocie
2. walniesz gdzies o tym kim jestem
3. a ja wciaz czekam na cytat
4. "masz powazny problem z
> logika. Jak Ci pasuje, to to co napisze jeden opty jest wiarygodne i
> ekstrapolujesz to na wszystkich opty, a jak Ci nie pasuje to to jest nic
> nie warte "

iwon(K)a

"Rak lubi słodkie życie"
"Rak lubi słodkie życie"