"Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom

1. Data: 2007-03-22 17:18:38

Temat: "Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

http://portalwiedzy.onet.pl/1507260,10486,info.html

U kobiet z podwyższonym poziomem cukru we krwi ryzyko raka jest wyraźnie
większe, ale mężczyzn to nie dotyczy - wynika ze szwedzkich badań.
W ramach z zapoczątkowanego jeszcze w latach 80. XX wieku projektu
Vasterbotten naukowcy z uniwersytetu w Umea przeprowadzili badania 64
500 osób, u których wykryto 2478 przypadków raka. Okazało się, że u
kobiet podwyższonemu poziomowi cukru we krwi towarzyszyło zwiększone
ryzyko zachorowania na raka trzustki, skóry, macicy i układu moczowego.
Dla grupy kobiet poniżej 49. roku życia podwyższony poziom cukru był też
związany z częstszym występowaniem raka piersi.

Podwyższony poziom cukru we krwi był wśród badanych obserwowany z
wiekiem coraz częściej. Naukowcy zastrzegają, że zaobserwowany związek
powinien być jeszcze potwierdzony przez ewentualne dalsze badania.
Podwyższony poziom cukru we krwi może wynikać zarówno ze zbyt słodkiej
diety, jak i cukrzycy.

*** koniec cytatu ***

Podwyzszony poziom cukru moze rowniez wynikac ze stosowania diety
Kwasniewskiego. Poziomy w okolicach lub wrecz powyzej 120 mg/dl na czczo
- przez medycyne konwencjonalna uznawane za stan przedcukrzycowy - nie
sa u stosujacych te diete czyms wyjatkowym, a sam Kwasniewski posrednio
ten fakt potwierdza, piszac tu i tam, ze takie poziomy glukozy we krwi
sa u optymalnych calkowicie normalne i ze nie ma sie czym przejmowac.
Ciekawe, co na ten temat sadza nowotwory.

Cooler (89 mg/dl na czczo)

2. Data: 2007-03-22 19:12:16

Temat: Re: "Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:etudol$jk4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> sa u optymalnych calkowicie normalne i ze nie ma sie czym przejmowac.
> Ciekawe, co na ten temat sadza nowotwory.

Hmmm "Pożyteczny Idiota sam splecie sznur na którym zawiśnie" a jak nazwać kogoś kto
się tym sznurem chwali ??

--
" Pewnie nie mozesz tego pojac, ale zwrocilbym publicznie uwage kazdemu, rowniez
wegetarianinowi, gdyby w tak razacy sposob zlamal zasady pisania na grupy newsowe,

3. Data: 2007-03-22 20:36:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fakt potwierdza, piszac tu i tam, ze takie poziomy glukozy we krwi sa u
> optymalnych calkowicie normalne i ze nie ma sie czym przejmowac. Ciekawe,

No i widać jaki jesteś bezmyślny... nie wspomnę o złośliwej manipulacji...

1. W tytule wątku napisałeś zmanipulowaną bezpodstawną bzdurę. Przecież
nie badano ludzi stosujących dietę optymalną. Masz jakieś dowody naukowe,
dowodzące, że u optymalnych występują częściej nowotwory? Pokaż te badania.

2. "Pan dla biura, czy biuro dla pana?"
Już Ci to kiedyś tłumaczyłam, a Ty dalej kleisz...
Przecież podaż cukru w diecie optymalnych jest bardzo NISKA w porównaniu
z innymi wysokowęglowodanowymi dietami. Jeśli więc poziom cukru we krwi
na czczo u osób z długim stażem diety opty plasuje się w nieco wyższym
zakresie niż u cukrojadów, to bez specjalnego wysiłku umysłowego można
wywnioskować, że:
- widocznie organizm tyle glukozy we krwi POTRZEBUJE, MIMO, że optymalni
mu tego cukru w diecie dostarczają MAŁO. Z czego również wynika, że to
zalecane tzw. normy są dopasowane do tylko wysokowęglowodanowych diet.
W ustalaniu tzw. norm nikt nigdy nie brał pod uwagę wyników u ludzi na
INNYCH, niskocukrowych dietach, a to spore niedopatrzenie panów ekspertów...
- u optymalnych ze stażem zarówno poziom cukru we krwi na czczo jak i po
jedzeniu nie ulega takim skokom jak u cukrojadów, jest bardziej stabilny,
a to oznacza, że organizm SAM SOBIE DOSKONALE potrafi regulować jego poziom
do własnych potrzeb. I nawet całonocna przerwa w jedzeniu nie ma większego
wpływu na obniżenie stabilnego poziomu cukru dostępnego dla komórek w każdej
chwili. Każdy myślący dobrze wie, że stabilność poziomu cukru we krwi JEST
dla organizmu ZDROWSZA od cukrowej huśtawki.

Krystyna
--
Kto rozprawia, powołując się na autorytet, nie posługuje się rozumem,
lecz raczej pamięcią. Leonardo da Vinci

4. Data: 2007-03-22 20:46:58

Temat: Re:
Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> jesteś bezmyślny...

> napisałeś zmanipulowaną bezpodstawną bzdurę

> a Ty dalej kleisz...

> Każdy myślący dobrze wie

Twoja zlosc swiadczy jedynie o twojej bezradnosci, podobnie jak nieudolne
proby zaklinania rzeczywistosci poboznymi zyczeniami, wyjetymi wprost z
propagandowek Kwasniewskiego...

5. Data: 2007-03-22 23:15:52

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:etuq02$jml$1@inews.gazeta.pl...

> Twoja zlosc swiadczy jedynie o twojej bezradnosci, podobnie jak nieudolne
> proby zaklinania rzeczywistosci poboznymi zyczeniami, wyjetymi wprost z
> propagandowek Kwasniewskiego...

Gdzie u mnie widzisz złość? Konkretnie i na temat odpowiedziałam na Twoją
prowokację i zarzuty.
Za to Ty w odpowiedzi dokładnie je pominąłeś, a zaserwowałeś laurkę w
stylu Annyklay... Nic na temat... hmm... no właśnie, jaki jest temat tego
wątku?

Krystyna
--
Zdrowy rozsądek może zastąpić każdy rodzaj wykształcenia, ale żadne
wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku. Artur Schopenhauer

6. Data: 2007-03-23 01:49:35

Temat: Re: Re:
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
> [...]
> Za to Ty w odpowiedzi dokładnie je pominąłeś, a zaserwowałeś laurkę w
> stylu Annyklay... Nic na temat... hmm... no właśnie, jaki jest temat tego

Krysiu toz to sa Twoje metody...czyzbys Cie denerwowaly u innych??
nie, niemozliwe....

iwon(K)a

7. Data: 2007-03-23 01:57:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i widać jaki jesteś bezmyślny... nie wspomnę o złośliwej manipulacji...

oops zaboalo....

> [...]
> nie badano ludzi stosujących dietę optymalną. Masz jakieś dowody naukowe,
> dowodzące, że u optymalnych występują częściej nowotwory? Pokaż te

badano zwiazek miedzy _poziomem cukru_ a chorbami. tyle.
przyczyn moze byc wiele, skutek jeden- poziom cukru we krwi, a
to z kolei prowadzi do wyzej wymienionych powiklan. a wiec...mozna
smialo powiedziec, iz skoro na diecie optymalnej cukier jest podwyzszony
to kwlifikuje sie do to tychce badan. i nie masz sie co ciskac. otworz sie
na fakty,.

> [...]
> wywnioskować, że:
> - widocznie organizm tyle glukozy we krwi POTRZEBUJE,

chcesz powiedziec, ze jesli chodzi o normy cukru we krwi
optymalnie nie podlegaja standartom?? cos nowego.
skoro tak sie chwalice o normach tluszcow, cholesterolu, ze takie
prawidlowe, to czemu macie takie wybiorcze postrzeganie parametrow
krwi?? czysbys chciala powiedziec, ze uwierzylas iz te nieprawidlowe
odczyty sa jak najbardziej prawidlowe....

MIMO, że optymalni
> mu tego cukru w diecie dostarczają MAŁO. Z czego również wynika, że to
> zalecane tzw. normy są dopasowane do tylko wysokowęglowodanowych diet.

nie. nie tylko.

> [...]
> jedzeniu nie ulega takim skokom jak u cukrojadów, jest bardziej stabilny,
> a to oznacza, że organizm SAM SOBIE DOSKONALE potrafi regulować jego

znaczy maja stale podwyzszony?? to jakie skutki tegoz masz
w badaniach.

iwon(K)a

8. Data: 2007-03-23 06:52:27

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie u mnie widzisz złość?

Zdradza ja zjadliwy jezyk, jakiego wobec mnie uzywasz. Poslugujesz sie
nacechowanymi negatywnie epitetami, porownujesz do wielokrotnie przez Ciebie
rownanej z ziemia i gnojonej publicznie osoby. Gdybys potrafila rzeczywiscie
_rzeczowo_ odpowiedziec, to takie chwyty nie bylyby potrzebne, prawda?

> Konkretnie i na temat odpowiedziałam na Twoją
> prowokację i zarzuty.
> Za to Ty w odpowiedzi dokładnie je pominąłeś, a zaserwowałeś laurkę w
> stylu Annyklay... Nic na temat...

A co tu pisac? Mam Ci udowadniac, ze nie jestem bezmyslny, ze nie napisalem
zmanipulowanej, bezpodstawnej bzdury, czy ze nie kleje (cokolwiek w twoim
slowniku to oznacza)? Zastanow sie. Ja Ciebie personalnie nie zaatakowalem, to
Ty zaatakowalas mnie.

Nie zrobilem niczego ponad powiazanie ze soba dwoch _faktow_. Jeden z nich
sama uznalas, publikujac odnosnik do tekstu o wykrytej korelacji miedzy
podwyzszonym poziomem cukru a zwiekszonym ryzykiem wystapienia okreslonych
nowotworow u kobiet. Drugi nie jest zadna tajemnica: Kwasniewski wielokrotnie
uspokaja optymalnych, ze wyzsze, niz uznawane przez medycyne konwencjonalna za
normalne, poziomy glukozy nie stanowia dla nich zadnego zagrozenia. Gdzie tu
widzisz naduzycie czy manipulacje? Skoro macie podwyzszony poziom cukru we
krwi, to dotyczy was zwiekszone ryzyko zachorowania na okreslone nowotwory,
koniec i kropka. Naduzycia dopuscilas sie sama, _bezpodstawnie_ sugerujac, ze
ogolnie obowiazujace normy poziomow glukozy nie dotycza optymalnych, a ich
przekroczenie nie jest dla nich grozne. Gdzie masz na to dowody? Dowodem nie
jest niestety twoje glebokie przekonanie o tym, ze dieta Kwasniewskiego jest
najlepsza pod sloncem, i ze w zwiazku z tym wysokie poziomy glukozy u
stosujacych ja musza byc normalne i lepsze, niz niskie, obserwowane u
nieoptymalnych. Jednym slowem manipulowac probujesz Ty, nie ja, przykro mi.

9. Data: 2007-03-23 07:03:46

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
etvc6r$hha$...@n...onet.pl...
> oops zaboalo....

no prosze jaka Iwon(k)a wrazliwa na bol :))))

Jurek

10. Data: 2007-03-23 07:34:08

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:etvtfb$2j6$1@inews.gazeta.pl...
Skoro macie podwyzszony poziom cukru we
> krwi, to dotyczy was zwiekszone ryzyko zachorowania na okreslone
nowotwory,
> koniec i kropka.

Czy nowotwory o tym wiedzą ???;P troche gupio by było gdyby optymalni nie
wymarli na raka ;)

--
"Uuu, Leszku, przechodzisz samego siebie :) Ide zapisac sie do partii
przeciwnikow mlotow udarowych, bo akurat sie zlozylo, ze takowego nie

"Rak lubi słodkie życie"
"Rak lubi słodkie życie"
Uciekinierzy.
Gdzie stare wiadomości?