Dieta farmakologiczna? Subutramine.

1. Data: 2003-06-14 16:27:53

Temat: Dieta farmakologiczna? Subutramine.
Od: "APLIKACJA" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po raz pierwszy,

zajrzałam tutaj zrozpaczona wskaźnikiem mojej wagi - pomimo 2 tygodniowej
"dietki" i zrzuceniu ok 2 kg.... powrót do normalnego zywienia spowodował
tzw. efekt YoYo :-/ Pierwszy raz w zyciu mi sie takie coś zdzarzyło i mnie
to zaniepokoiło, ale nie o tym chciałam (przejrzę archiwum grupy to może
tego i owego sie dowiem), ale chciałam zapytać o jedna rzecz....

Subutramina (Subutramine) - ktoś stosował?
Czy jest to wprowadzony zamiennik za wycofany z aptek Mazindol?
Ile takie cos kosztuje? Z tego co pamietam Mazindol nie był drogi i całkiem
nieźle działal (jeśli o mnie chodzi).

dziękuje i pozdrawiam,
Anna W.

2. Data: 2003-06-14 20:29:21

Temat: Re: Dieta farmakologiczna? Subutramine.
Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

APLIKACJA <j...@w...pl> napisał(a):

> Witam po raz pierwszy,

Hej :)

> Subutramina (Subutramine) - ktoś stosował?

Tak, od 15 marca br. z przerwami

> Czy jest to wprowadzony zamiennik za wycofany z aptek Mazindol?

nie, zupelnie inna substancja chemiczna, sibutramina wlasnie, Mazindol zdaje
se to pochodna Amfetaminy:((

> Ile takie cos kosztuje?

Meridia 10, 30 tabl. ok 300 zl. Meridia 15 troszku wiecej

Z tego co pamietam Mazindol nie był drogi i całkiem
> nieźle działal (jeśli o mnie chodzi).

Dziala rewelacyjnie i bez sktkow ubocznych ktore dawal (przynajmniej u mnie )
Mazindol (suchosc w ustach, nadmierna sennosc, nudnosci). Meridia przy tym
powoduje cos takiego jak potegowanie poposilkowej sytosci, czyli np. po
jablku masz wrazenie pelnego brzuszka i sytosci :))) Po ok 6 tygodniach (w
miedzyczasie ubylo mi 9 kg.) Meridia stracila jednak troche na mocy,
odstawilam ja na miesiac w miedzyczasie Wielkanoc i przbylo 0,5 kg. W tym
casie zaczelam proby z MM, z ktorym sie nadal zmierzam....

pozdr.nann, lzejsza o 13 kg :))

3. Data: 2003-06-15 11:21:43

Od: "APLIKACJA" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Meridia 10, 30 tabl. ok 300 zl. Meridia 15 troszku wiecej

TOŻ TO CAŁY MAJĄTEK!!!!!

> [...]
> odstawilam ja na miesiac w miedzyczasie Wielkanoc i przbylo 0,5 kg. W tym
> casie zaczelam proby z MM, z ktorym sie nadal zmierzam....

WOW!!! Chyba jednak efekt niweluje cenę :)))
Ale jak to się ma? 30 tabl za 300 zł? Czyli 1 tabl dziennie??? Czyli 300 zł
na miesiąc, tak?

A co to za Meridia 15? Szybszy efekt???

> pozdr.nann, lzejsza o 13 kg :))

Boże, ja tez tak chcę!!!!! :)))

Mam pytanie - oczywiście oprócz leku dieta niskokaloryczna, czy tak? (chodzi
mi o okres przed MM - co do MM u mnie to nie jestem przekonana :-( ale moze
za mało wiem na ten temat? Czy to sie sprawdza? I przede wszystkim nie mam
czasu na gotowanie obiadów osobno dla siebie i męża :-/ I nie wiem właśnie
czy MM jest w mojej sytuacji odpowiednia dietą)

Poza tym czy oprócz leku uprawiasz jakiś sport (nawet sporadycznie) - chce
dobrze wiedzieć jak zapewnić sobie taki CUDOWNY efekt!!!! :)

Szczerze zazdroszczę!!!

Zazdrośnica Ania :)

4. Data: 2003-06-16 06:51:25

Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

APLIKACJA <j...@w...pl> napisał(a):

> WOW!!! Chyba jednak efekt niweluje cenę :)))
> Ale jak to się ma? 30 tabl za 300 zł? Czyli 1 tabl dziennie??? Czyli 300 zł
> na miesiąc, tak?

tak, jedna tabletka dziennie

> A co to za Meridia 15? Szybszy efekt???

silniejsza dawka, wiec pewnie szybszy efekt ale jesli chcesz uniknac jo-jo
nie spiesz sie

> Mam pytanie - oczywiście oprócz leku dieta niskokaloryczna, czy tak?

Bardzo niskokaloryczna ;)) W moim przypadku bylo tak 1x dziennie kawal miesa,
ryby lub sera, 2x dziennie warzywka i 2x dziennie owoce, litry Pu-Ehr.
Pierwszy posilek ok 8 ostatni o 17.

> Poza tym czy oprócz leku uprawiasz jakiś sport

na poczatku 1 godzinka 2-3 razy w tygodniu marszu w ekstremalnych warunkach (
mieszkam w raczej gorskich okolicach) wiec pod gorke i z gorki. W miedzycasie
dochodze do 3 godzin codziennie, to wciaga :))

> Szczerze zazdroszczę!!!

A myslisz z jakiego powodu ja to zrobilam ?? Z zazdrosci ;)))

pozdrowka, nann :)

jak utyć?
ile kalorii?
diety cud?