Dieta grup krwi

1. Data: 2001-09-03 11:55:21

Temat: Dieta grup krwi
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie Zarloki,

slyszeliscie cos o diecie grup krwi? Przegladnalem ostatnio taka pozycje i
wyszlo, ze mi co najwyzej drob wolno jesc a i to chudy, znaczy kurczaki i indyki
(A rh +). Szczegolnie sie Pania Dochturke pytam czy to warto kupic, przeczytac i
sie zastosowac, czy tez dac sobie na wstrzymanie i dalej jesc co popadnie?

padajac do nozek,

Irek

1. Data: 2001-09-03 12:22:19

Temat: Re: Dieta grup krwi
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchajcie Zarloki,
A co z tymi co sie odchudzaja?

> [...]
przeczytac i
> sie zastosowac, czy tez dac sobie na wstrzymanie i dalej jesc co
Ksiazka typu: przed przeczytaniem spalic, ale jak chcesz sie posmiac to
czytaj dalej.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-03 12:31:17

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hihi:-)) Mnie tez malo co zostaje do jedzenia. Moja opcja - jesc co
popadnie:-))) No oczywiscie zdrowo:-)))
A jak do tego jeszcze dodac diete zodiakalna, numeryczna, geograficzna i
takie tam inne to zobaczysz ze wlasciwie nic nie powinienes jesc :-)))
Pozdrawiam
Wiecznie Na Dietach - DominikaNM

1. Data: 2001-09-03 12:47:09

Od: "MarchEf" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wogole to to jest pl.rec.KUCHNIA a nie pl.rec.dieta :-)

MarchEf

1. Data: 2001-09-03 13:57:20

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:9mvruj$1t6$01$...@n...t-online.com...
> [...]
przeczytac i
> sie zastosowac, czy tez dac sobie na wstrzymanie i dalej jesc co popadnie?

Aaaaa tam, widzialam, przegladalam. Jakbym sie miala stosowac, to bym juz
dawno popelnil samobójstwo, bo akurat najlepszych rzeczy zabraniali. Ksiazke
wywal, zacznij czytaj liste dyskusyjna!

Wkn :-))

1. Data: 2001-09-04 14:57:50

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki wrote:

> Sluchajcie Zarloki,
>
> slyszeliscie cos o diecie grup krwi?

No nie wiem - ja gustuję głównie w B rh+ (bo taką mam) ale przy okazji
spróbuję też innych
Muszę odnowić znajomość z koleżanką ze stacji krwiodawstwa

ouuuuuuuuuuu
(to sie rozległo echo po dolinach Transylwanii :)

sadyl

1. Data: 2001-09-04 17:43:49

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Muszę odnowić znajomość z koleżanką ze stacji krwiodawstwa
>
> ouuuuuuuuuuu
> (to sie rozległo echo po dolinach Transylwanii :)
----
ROTFL ROTFL ROTFL
:))

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-09-04 21:04:44

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote:

> ROTFL ROTFL ROTFL

Powiniem byc wdzieczny za poczucie humoru, ale musze przed Grupą
pochwalic Zowiske

Dzięki Zosiu

sadyl

1. Data: 2001-09-05 00:00:28

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał(a):

/... - skromne ciach/

> sadyl
---
:))))

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-09-05 13:52:38

Od: n...@w...pl (natinati) szukaj wiadomości tego autora

>No nie wiem - ja gustuję głównie w B rh+ (...)
>sadyl

To sie polecam, bo ja mam wlasnie B rh+ (na pewno pyszna- komarom smakuje)

Tina!

tort pietrowy
tort pietrowy?
zupa rybna-prośba!