Dieta optymalna & wegetarianska

71. Data: 2004-10-27 11:41:47

Temat: Re: Dieta optymalna & wegetarianska
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clnvu1$11$...@a...news.tpi.pl...

> Co innego wysiłek fizyczny w celu dbania o stan fizyczny organizmu, a co
> innego zażarta rywalizacja sponsorów przy pomocy nieszczęsnych istot
> zamienionych maszyny do bicia rekordów kosztem ich własnego zdrowia.

kiedys na tej grupie powiedzialem cos bardzo zblizonego i zostalem
"zjechany" za czepianie sie, ale ze Ci "jezdzacy" to byli w wiekszosci
jedzacy jak Ty, wiec tobie to nie grozi :)

> , natomiast hindusi cwiczyli
>
> ee tam... wymyślasz... ;)

bajki "pisuje" :)

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

72. Data: 2004-10-27 12:47:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
> wiadomości news:clmo1t$ult$1@news.dialog.net.pl...

Pocieszny jestes. Rozumiem, ze ten pierwszy w historii przypadek zanizania
liczby wegetarian w populacji, podawanej do publicznej wiadomosci przez
samych wegetarian, tlumaczysz sobie ingerencja Obcych, awaria reaktora do
produkcji manny i zakodowanymi wiadomosciami wysylanymi przez Billa Clintona
do Jana Kwasniewskiego? Ale niech Ci bedzie, moge sie zgodzic nawet z tym,
ze 140% Hindusow nie je miesa, bylebys sobie krzywdy nie zrobil w tym
kaftanie.

> Polaków.

I teraz juz wszyscy wiemy, ze za wszystkim co dobre stoja Hindusi jedzacy
mieso, a za wszystkie problemy odpowiedzialni sa Hindusi-wegetarianie.
Brawo, Leszku, przeszedles samego siebie. Jakis specjalny dyplom powinni Ci
wystawic. Moze taki zolty?

73. Data: 2004-10-27 13:13:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> znajac twoje mozliwosci zrozumienia slowa pisanego, jeszcze raz zapytam;
> masz jakies male lustro w domu?

a dlaczego akurat małe?? czy jest to tak jak z białkiem mięsnym???

74. Data: 2004-10-27 13:20:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:clo5d8$hj6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> mieso, a za wszystkie problemy odpowiedzialni sa Hindusi-wegetarianie.
> Brawo, Leszku, przeszedles samego siebie. Jakis specjalny dyplom powinni

a mnie w leszka wypowiedzi zadziwiło coś innego. a mianowicie to,że
optymalna teoria pochodzenia bogactwa i mądrosci ,uległa transformacji.nie
jest do końca pewne czy transformacja ta dotyczy tylko i wyłacznie indii czy
może dotyczy ogółu populacji na całej kuli ziemskiej.
doktor jan w swoich dziełach pisze wyraznie,ze zródłem bogactwa i madrosci
pewnych grup ludzi jest tłuszcz zwierzecy.natomiast tu ,od
leszka,dowiadujemy sie ze zródłem tym nie jest tłuszcz ale mięso.wg teorii
leszka wystarczy jesc mięso,chocby nawet chude aby zdobyć madrość i
bogactwo.natomiast doktor jan pisze wyraznie ,że zródlem madrosci i dostatku
jest spozywany tłuszcz.

no to jak to jest mieso czy tłuszcz???

75. Data: 2004-10-27 13:24:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:clo78g$gcu$1@news.onet.pl pisze:

> no to jak to jest mieso czy tłuszcz???

Termity. Wg Leszka maja jak najbardziej optymalny stosunek B:T.

76. Data: 2004-10-27 13:27:27

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedys na tej grupie powiedzialem cos bardzo zblizonego i zostalem
> "zjechany" za czepianie sie, ale ze Ci "jezdzacy" to byli w wiekszosci
> jedzacy jak Ty, wiec tobie to nie grozi :)

jedni dbaja o stan fizyczny organizmu - wszystkie narody z kregu
kulturowego bliski wschod-europa i Azja pln-wsch , mialy/maja rozne rodzaje
sportu (w sensie wysilek fizyczny ktorego celem nie bylo zdobywanie pokarmu,
budowanie domostwa, walka o przterwanie itp), natomiast hindusi cwiczyli
mnozenie bostw i plodzenie dzieci, do czasu przybycia kolonizatorow
angielskich ktorzy przywiezli w walizkach krykiet ;)

a co ma wspólnego sport wyczynowy,olimpiady itp.zawody z dbaniem o stan
fizyczny organizmu??

77. Data: 2004-10-27 13:30:00

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> O właśnie! Dla mnie na przykład :))) A osobną utopią jest dla mnie
oglądanie
> tego... Może to przez tę moją fatalną dietę... :)))))) Powiem mężowi, żeby
> potajemnie robił mi kroplówkę z wyciągu z mięsa wieprzowego przed każdym
> ważniejszym meczem, może wtedy będę grzecznie siedzieć, pić piwo i
oglądać,
> zamiast dziamać, że na drugim programie jest właśnie film, na który czekam
> od tygodni...

nie wyciąg z miesa, ale tłuszcz wieprzowy.!!!ulegasz herezji leszka,który
podważa autorytet doktora jana z ciechocinka.

78. Data: 2004-10-27 13:33:14

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:clo7i7$s1q$1@inews.gazeta.pl...

> Termity. Wg Leszka maja jak najbardziej optymalny stosunek B:T.

a gdzie można u nas kupić termity???
mogą byc sojowe

79. Data: 2004-10-27 14:39:25

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clo6rf$e20$...@n...onet.pl...

> a dlaczego akurat małe??

chodzi o to zeby bylo w miare latwe do przeniesienia, no wiec masz czy nie
masz?

Jurek

80. Data: 2004-10-27 14:45:51

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clo7m1$gb6$...@n...onet.pl...

> a co ma wspólnego sport wyczynowy,olimpiady itp.zawody z dbaniem o stan
> fizyczny organizmu??

poniewaz dzisiaj mam dzien dobroci dla "Czarnego" to odpowiem :)))

po pierwsze: gdzie w tym co pisalem jest mowa o sporcie wyczynowym ???
(chyba ze za taki uwazasz krykiet w Indiach)

po drugie: Czarny siedzisz wygodnie i mocno!? moim zdaniem sport
wyczynowy jest zaprzeczeniem dbania o zdrowie :))) zadowolony?

Jurek

Adipex
Jestem leniwa........
obsesja