Dieta raczej dla wszystkich

1. Data: 2002-02-23 21:22:43

Temat: Dieta raczej dla wszystkich
Od: "karolina" <karolina<wytnij>@bauhaus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
W zasadzie mam tylko 12 lat ale znam dietę cud!
Przez miesiąc schudniesz ok. 10 kg! W dodatku zdrowo! Jedz przez cały
miesiąc tylko warzywa i owoce. Jedz ile tylko zapragniesz! Lecz chodź też na
basen i na inny przez ciebie wybrany sport. Tylko nie za bardzo
wyczerpujący! Przeczytałam o tym w internecie!

2. Data: 2002-02-24 10:42:23

Temat: Re: Dieta raczej dla wszystkich
Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"karolina" <karolina<wytnij>@bauhaus.pl> skribis:

> Przeczytałam o tym w internecie!

W internecie wypisuja rozne bzdury, nie mozesz ufac jakiejs informacji
tylko dlatego ze jest w internecie.

A co gorsza sa ludzie ktorzy te bzdury powtarzaja.

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

3. Data: 2002-02-24 11:15:59

Od: "< Ufoludka >" <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetna dieta
Tylko gdzie tu wszystkie składniki koniecznie do prawidłowego funkcjonowania
organizmu??? Bo w owocach i warzywach ich na pewno wszyskich nie ma.
Nejlepsza dietą jest ograniczenie jedzenia, jeść należy wszystko ale w
małych ilościach. Wszystko nie mam na mysli golonka i inne ogromne tłuszcze.
Dodatkowo sport i efekt gwarantowany z zachowaniem dotychczasoego zdrowia!

4. Data: 2002-02-25 20:34:10

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"< Ufoludka >" <u...@a...pl> skribis:

>Świetna dieta

zaraz, zaraz - jaka ??
odpowiadasz na moj post na temat niewiadomej diety.

Pozdrawiam, Leh.

5. Data: 2002-02-25 21:17:28

Temat: to dieta dr Dabrowskiej.
Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosowalam ja z zachwycajacym skutkiem. przez 6 tygodni 12 kilo i wspaniale
samopoczucie po pierwszym tygodniu. Organizm oczyszczony z toksyn. Efektu
jojo nie ma.

pozdr. almada

> [...]
> --
> - I didn't know you can fly a plane ?
> - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

kalorie
OT: plywanie.
W sieci znalezione. Też rodzaj diety
stres