Dieta + wódka - dziwne !!!

From: "Garg07." <g...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Dieta + wódka - dziwne !!!
Date: Thu, 25 Jul 2013 22:53:03 +0200

Taka sytuacja. Od 3 miesięcy odżywiam się w miarę prawidłowo - mało
węglowodanów - głównie z warzyw i owoców, więcej białka, zdrowe tłuszcze
nienasycone. Spadek fajny, brak głodu. Pojechałem na 4-dniowy wypad
namiotowy. No i zaczęło się picie :) Dzień pierwszy - browary. Sporo. Dzień
drugi - zgon po 1,5 litra 40% na dwóch. Dzień trzeci - browar - z 8 szt.
podczas dnia. Dzień 4 - wieczorem 1,2 litra 40% na dwóch. Skończyliśmy o
0:45. O 10:30 zameldowałem się na komendzie co by sprawdzić promile - kiedy
będę mógł wsiąć za kółko. Policyjny alkomat wskazał 0,00. Nie wierzyłem
sprawdzono 2x. WTF ?!?! Czyżbym miał 1) wątrobę zdrową, 2) wątrobę
alkoholika hehehe, 3) przyśpieszony metabolizm? Sam nie wiem. Po przyjeździe
waga nie poszła w górę - choć wiele było piwa i wódy + śmieciowego źarcia.
Aż sam jestem w szoku. Jakieś pomysły dla tej sytuacji?