opiekun medyczny

1. Data: 2013-12-18 00:11:15

Temat: opiekun medyczny
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek opiekun
medyczny. Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa
http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

2. Data: 2013-12-22 18:42:51

Temat: Re: opiekun medyczny
Od: Jawi <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-18 00:11, b...@g...com pisze:

> [...]
http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

Odradzam, organizacja zajęć tragiczna. Kardra nie zainteresowana
wynikami w nauce. Szkoła jakby nie była zainteresowana
słuchaczami/uczniami. Ogólnie niski poziom, cięzko po tym jakąkolwiek
pracę dostać. Odpuść sobie szczerze radzę.

Jaka grupa dyskusyjna na temat zdrowia
Nie tylko ortografia
Podrobka ryzu Basmati w Lidlu
Dieta niskotluszczowa - co jesc