Podrobka ryzu Basmati w Lidlu

1. Data: 2013-11-21 18:17:37

Temat: Podrobka ryzu Basmati w Lidlu
Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu dochodzily mnie wiadomosci o falszowaniu ryzu ale sadzilem
ze mnie to nie dotyczy.
Od wielu lat uzywam do konsumpcji ryzu basmati.
Kiedy skonczyl mi sie zapas ryzu basmati kupionego w Lidlu w Berlinie
postanowilem kupic "taki sam" ryz sprzedawany w Lidlu w Gdyni. Jakiez bylo
moje zdziwienie kiedy
podczas gotowania tego ryzu pojawily sie ni to makaron ni to jakies larwy.
Wyraznie widac ze jest to podrobka ryzu i to bardzo nieudana.
Dotychczas uwazalem Lidl jako solidna firme
ale teraz boje sie cokolwiek z tej firmy zjesc.
Poradzcie mi w jaki sposob i komu zglosic taki niebezpieczny produkt

--
Tomasz