Dla miłośników roślin i kamieni

21. Data: 2006-01-09 13:25:03

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> A można jeszcze raz adres?
>
> Krycha bez refleksu

Idź na początek wątku lub tuz obok podał Michał:
http://waja.strefa.pl/mayr/index_mayr.htm
lub:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient-ff&i
e=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2005-09,GGGL:en&q=skalnicky
pozdr. bynajmniej nie zszokowany Jerzy

22. Data: 2006-01-09 13:44:14

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Idź na początek wątku lub tuz obok podał Michał:

> pozdr. bynajmniej nie zszokowany Jerzy

A podobno dobry wstrząs/szok bardzo pozytywnie wpływa na zdrowie:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

23. Data: 2006-01-09 14:34:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> [...]
> lub:
> http://www.google.com/search?sourceid=navclient-ff&i
e=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2005-09,GGGL:en&q=skalnicky

Dziękuję, już znalazłam. Sortuję po dacie, nie po wątku, stąd gapowe ;)
Nie wiem, czy chciałabym mieć skałę w ogrodzie, ale bylinki śliczne.

> pozdr. bynajmniej nie zszokowany Jerzy

No mam nadzieję, że moja nieprzytomność szokująca nie jest ;)
Najpiękniejszą muzyką przed snem

24. Data: 2006-01-09 14:46:17

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:43c2748c$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> No mam nadzieję, że moja nieprzytomność szokująca nie jest ;)

Hejka. Ja się już przyzwyczaiłem. < lol >
Pozdrawiam koncyliacyjnie Ja...cki

25. Data: 2006-01-09 16:18:01

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:43c2748c$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger

> Hejka. Ja się już przyzwyczaiłem. < lol >
> Pozdrawiam koncyliacyjnie Ja...cki

Zszokowanie a własciwie nie zszokowanie dotyczyło trzech pierwszych
zdjęć, które wywołały ponoć burzę w szklance wody.
:-(
pozdr. Jerzy

26. Data: 2006-01-09 17:05:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dpu2c2$4ej$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> Zszokowanie a własciwie nie zszokowanie dotyczyło trzech pierwszych
> zdjęć, które wywołały ponoć burzę w szklance wody.
> :-(

Hejka. Ja się odniosłem do nieprzytomności a nie do zaszokowania. :-)
Pozdrawiam permanentnie Ja...cki

27. Data: 2006-01-09 18:33:11

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> Hejka. Ja się odniosłem do nieprzytomności a nie do zaszokowania. :-)
> Pozdrawiam permanentnie Ja...cki

Ups, to mamy galimatias.
pozdr. Jerzy

28. Data: 2006-01-09 18:47:24

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał
> Hejka. Ja się odniosłem do nieprzytomności a nie do zaszokowania. :-)
> Pozdrawiam permanentnie Ja...cki

Mojej?
pozdr. Jerzy

29. Data: 2006-01-09 20:13:23

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo sie ciesze, ze zmienilas zdanie :-)
> I dziekuje za mozliwosc obejrzenia rzeczy, ktorej prawdopodobnie nikt z nas
> inaczej by nie zobaczyl.
> Obejrzalam zdjecia z przyjemnoscia, chociaz fanka skalniakow nie jestem,
> ale widocznie zboczenie botaniczne lagodzi odbior.
> Kolekcja jest imponujaca.. Ta œciana z maluchami robi niesamowite wrażenie.
(...)

Hahaha, nie chcę naśladować co po niektórych osób z tej kłótliwej strony grupy
ale teraz tak chwalicie te zdjęcia że wszelkie krytyczne słowa zamilkły, no bo
jak tu teraz cos powiedzieć od serca. Ja tam z czystym sumieniem mogę
powiedzieć że to kiepski ogród (o ile można go nazwać ogrodem). Adam z Ewą by
się uśmiał i uciekł daleko :-)

Serdecznie Miłka

30. Data: 2006-01-09 20:34:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> [...]
> powiedzieć że to kiepski ogród (o ile można go nazwać ogrodem). Adam z Ewą by

Trzeba mieć n...... w głowie aby nazwać trzy pierwsze zdjęcia ogrodem,
Reszta jest niczego sobie. Gdzieś juz widziałem importowane skały do
ogródków skalnych.
;)
pozdr. Jerzy

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic