Dla studentów psychologii i pedagogiki

1. Data: 2002-11-21 11:34:01

Temat: Dla studentów psychologii i pedagogiki
Od: "stat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli musisz policzyć statystykę, a nie masz na to ochoty albo czasu, wejdź
na stronę:
www.statystycznie.republika.pl
Pod tym adresem dowiesz się więcej.

1. Data: 2002-11-21 13:20:38

Temat: Re: Dla studentów psychologii i pedagogiki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli musisz policzyć statystykę, a nie masz na to ochoty albo czasu, wejdź
> na stronę:
> www.statystycznie.republika.pl
> Pod tym adresem dowiesz się więcej.

Tak dużo znowu to się nie dowiedziałam: jakie są twoje kwalifikacje, znajomość
statystyki, z jakiego programu korzystasz (może za mało szukałam) - sama
analiza wariancji mnie nie przekonała...
Aha, zainteresowana nie jestem, tak tylko zajrzałam (interesował mnie cennik,
ech...).

kohol

1. Data: 2002-11-21 15:41:36

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol pisze w news:6dad.0000094b.3ddcdda6@newsgate.onet.pl

> z jakiego programu korzystasz (może za mało szukałam) - sama
> analiza wariancji mnie nie przekonała...

O, to, to... Instruktor do SPSS-a pilnie poszukiwany.. Albo może
ktoś ma do pożyczenia podręcznik? :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-11-22 09:44:22

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> O, to, to... Instruktor do SPSS-a pilnie poszukiwany.. Albo może
> ktoś ma do pożyczenia podręcznik? :)

Mogę poszukać :) Mam też gdzieś niezłe jakies kserówki notatek :)
kohol

Już jutro: wykład i spotkanie z Wojciechem Eichelbergerem we Wrocławiu
Ja TEŻ w sprawie samobójstwa
Szukam testów na psychologię z lat poprzednich
Ja w sprawie samobojstwa
Re: Trema