Dla zmotoryzowanych ON z W-wy i okolic

1. Data: 2004-09-09 05:57:42

Temat: Dla zmotoryzowanych ON z W-wy i okolic
Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Właściwie to reklama, ale raczej użyteczna, bo może się
komuś przydać.

Nie wiem czy już ktoś o tym pisał (a może i ja sam? ;)),
a sprawdzać mi się w tej chwili nie chce, natomiast byłem
wczoraj na przeglądzie rejestracyjnym i mi się przypomniało.

W OSKP (Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów) na
ul. Nieświeskiej 52 w W-wie są 50% zniżki dla ON za przegląd
rejestracyjny (sam przegląd ,,normalny'', za gaz już nie, ale
to i tak wychodzi prawie 50 zł taniej). Trzeba tylko mieć
legitymację/jakiś papier potwierdzającą, że się jest ON, bo
oni muszą sobie wpisać numer tego dokumentu (mi wpisał
ostatnio numer karty parkingowej).

Panowie z obsługi uprzejmi, można w ogóle nie wysiadać
z samochodu a nawet nie przesiadać się z fotela kierowcy.
:)

Wadą tej stacji jest to, że jest ona na strasznym zadupiu
(może być trudno trafić, ale w razie czego zainteresowanym
służę opisem) ale jest to zarazem zaleta, bo bardzo rzadko
są tam kolejki i trzeba czekać. Zresztą zawsze można wcześniej
zadzwonić i dowiedzieć się jakie jest ,,obłożenie'' w danym
dniu. :)

Czynni są:

pn. - pt. 7:00 - 19:00
sob. 8:00 - 14:00