Dla zwolenikow soków owocowych

31. Data: 2007-08-26 23:02:06

Temat: Re: Dla zwolenikow soków owocowych
Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:6159.00000064.46d1b5ba@newsgate.onet.pl...

> moze nie jest tak zle z Toba, i nie masz niewolniczego charakteru. Kazda
> sekta
> bazuje na takowych.
> Powodzenia
> iwon(K)a
>
> --

Droga iwon(K)o,
Dziękuje za zaufanie. Charakter, który miałem na myśli i który potrzebny
jest aby przystąpić do Waszego duetu mieli bohaterowie znakomitego
słuchowska radiowego pt. " Zagryziakowie". Jeśli nie pamiętasz to spytaj
mamusi lub tatusia.
Jeśli zaś chodzi o sekty, to widzę takie, które bardzo pasowały by Waszej
osobowości. Są one oparte na Woodoo. Mogę Was sobie wyobrazić, jak
nakłuwacie figurke Krystyny wymawiając różna zaklęcia przypominające Wasze
wypowiedzi na grupach dyskusyjnych.
Olek K

32. Data: 2007-08-27 00:34:01

Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

OlekK napisal:

> [...]
> osobowości. Są one oparte na Woodoo. Mogę Was sobie wyobrazić, jak
> nakłuwacie figurke Krystyny wymawiając różna zaklęcia przypominające Wasze

Sluchaj no Olus,

z toba juz jest naprawde bardzo zle, bo zaczynasz coraz bardziej bredzic.
Rozumowi i logice powiedziales zegnajcie, czy tez po prostu nigdy nie miales
okazji sie z nimi spotkac?

Oswiadczam ci wiec, ze to kto kogo szpilkuje to rozsadza nie czlonkowie
optymalnej sekty, tylko osoby kompetentne.

A tobie rowniez radze zwazac na slowa, bo po prostu wypraszam sobie aby taki
kretacz i hipokryta jak ty, wycieral sobie moim nickiem swoja klamliwa gebe.

Po prostu nie zycze sobie, abys na moj temat sie wypowiadal. Pisz merytorycznie,
albo nie pisz wcale, jesli nie masz nic do powiedzenia.
Zrozumiemy sie, tow. Olus ?

Przyjmij tez do wiadomosci, ze to wlasnie optymalni nazywani sa sekta
satanistyczna. I wiele wskazuje na to, ze to jest prawda.

Jesli tego nie zauwazasz, to albo sam jestes satanista, albo jestes do tego
stopnia naiwny, ze zachowujesz sie jak glupek.

33. Data: 2007-08-27 11:57:26

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobowości. Są one oparte na Woodoo. Mogę Was sobie wyobrazić, jak
> nakłuwacie figurke Krystyny wymawiając różna zaklęcia przypominające Wasze

Drogi Olku nawet nie wiesz jak wlasnie teraz udowadniasz swoja inteligencje.
Jak juz pisalam, moze jednak nie jest zle tak z Toba i kiedys odtrujesz swoj
mozg.

iwon(K)a

Pytanie/prośba/Pubmed
kamien i dieta