Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

11. Data: 2015-05-09 17:21:22

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mil663$qf6$1@dont-email.me...
> news:1ekp2zm26s0mb$.fwskhnvb8ddb.dlg@40tude.net...
>> http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> A Ty jak prowadzisz swoją działalność gospodarczą to sobie pensji nie
> wypłacasz i sobie nic nie podpisujesz?

Zapewne tak robi. Tyle, że nie pieniędzmi z datków na cele charytatywne.

--

Chiron

12. Data: 2015-05-09 17:22:57

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ
Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2015 o 16:56, Andrzej Lawa pisze:
> Nie, to ikselka.
Żydów lubię ale nie bęcwałów.

13. Data: 2015-05-09 17:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 09:40:07 -0500, Pszemol napisał(a):

_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> A Ty jak prowadzisz swoją działalność gospodarczą to sobie pensji nie
> wypłacasz i sobie nic nie podpisujesz?

Nie i nic.
--

Ikselka
pewni siebie."

14. Data: 2015-05-09 17:30:55

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2015 o 17:21, Chiron pisze:
> Zapewne tak robi. Tyle, że nie pieniędzmi z datków na cele charytatywne.
No i pokazałeś, że to taki sam biznes jak każdy inny... Ikselka ma prawo
nie kupować tego produktu.:)

15. Data: 2015-05-09 17:33:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 17:21:22 +0200, Chiron napisał(a):

_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> Zapewne tak robi. Tyle, że nie pieniędzmi z datków na cele charytatywne.

Nie, nie robię tak.
--

Ikselka
pewni siebie."

16. Data: 2015-05-09 17:36:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> Nie, nie robię tak.

Czyli- myślę, że nie masz spółki z o.o.

--

Chiron

17. Data: 2015-05-09 17:38:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 17:36:25 +0200, Chiron napisał(a):

_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> Czyli- myślę, że nie masz spółki z o.o.

Nie - jestem ryczałtowcem.
--

Ikselka
pewni siebie."

18. Data: 2015-05-09 17:43:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

W tym roku w maju też zbierają?

19. Data: 2015-05-09 17:44:17

Temat: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
15:26Ikselka
http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj
--

A widzieliście kiedyś chama ze wsi z sumieniem? Burak nie ma sumienia od tego trzeba
zacząć, to jest pierwsza najbardziej widoczna cecha buraka, gróboskórny kloc dla

20. Data: 2015-05-09 18:00:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 17:43:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-05-09 15:26, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> W tym roku w maju też zbierają?

Nie, w maju sobie podpisują.

--

Ikselka
pewni siebie."

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Bycie bogatym...
Internauci o "cyckach Ogórek"
Pacyfista
Jedyny prezydent